Gå til innhold

Angrer du på at du ikke tok abort???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det går ikke en dag uten at jeg tenker på at jeg har gjort noe dumt.... kommer aldri til å klare ta vare på en unge.

noen som angrer på at de ikke tok abort når de hadde sjansen (de første 12 ukene)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av en eller annen grunn har jeg aldri tenkt på abort...Og det til tross for at jeg er usikker på MASSE!

1) jeg og kjæresten bor på hver sin kant av landet

2) han nekter å flytte. dvs at jeg må si fra meg DEN jobben...

3) Pluss at jeg er usikker på om det er han jeg vil dele resten av livet med...

Men likevel, tanken på abort er ikke til stede.

Du må bare tenke at du er sterkere enn du tror. Følelesene kommer til å forandre seg.

Skrevet

Nei.

Min situasjon er slik at jg brukte prevensjon fra 17 år til 31 år... da vi ville ha barn kunne jeg dessverre ikke få. Veldig glad for at jeg ikke hadde en abort bak meg når jeg hadde det sopm tyngst over at jeg ikke ble gravid. Så mitt lille gull i magen kom etter 1. prøverørsforsøk..

Skrevet

Abort har aldri vært i tankene engang.

Skrevet

Abort kunne ALDRI falt meg inn, selv ikke når jeg henger over doskåla og spyr..

Skrevet

Skjønner deg kjempe godt! Sitter med samme tanken. Men jeg tenker mest på at jeg har tatt to aborter før, og det er ikke no hyggelig tanke det heller. Tenker også at jeg ikke er klar i det HELE tatt for å bli mamma, men nå er det nå engang sånn at jeg skal bli det nå, og at det ikke hjelper og sitte og sture og tenke over det heller!! Og tenker endel på mammaen min....hun var 16 år, pappa var i krigen, og hun hadde ikke noe sted og bo.....mye verre tilstander enn her i gata, men likevel klarte hun det kjempe bra!!!!! +at jeg tror det er flertall som aldri blir KLAR for å bli mamma...Ingen vet hva man går til 1ste gangen! Men tror du kommer til å klare deg DRIT BRA!!!! Stå på, alle har klart det, da klarer vi det også!!! Garantert!

Lykke til, lille venn!

Skrevet

Synes du skal ta denne debatten på forumet der det hører hjemme!!

(Beholde barnet? for de som ikke kan lese seg til det)

Skrevet

Hvorfor? Er jo et fritt tema her.....

Skrevet

Selv om barnet er veldig ønsket, så fikk jeg et stort sjokk da jeg ble gravid, og det kunne passet bedre på alle andre tidspunkter enn nå, sånn praktisk sett. Men jeg har aldri sett på abort som noe alternativ, har aldri vurdert det. Og jeg angrer heller ikke på det nå som jeg bare har noen uker igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...