Newton & Prinsessen på erten Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Blir skremt jeg.. skjønner ingenting.. Hva gjør Kate med Aaron??
heisand? Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 enten tatt han eller reddet han fordi det har skjedd noe med moren hans. hva tror du? måtte se lost i dagslys jeg. pingle meg
trillemamma Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Hun er jo kanskje gravid selv også. Kan jo hende hun også har kalt gutten sin for Aaron.
cocochin med to små Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Jeg tror det er Aaron, sønnen til Claire. Min teori er at det må jo ha skjedd noe som gjør at Jack ikke vil se han - som f.eks at han gjør en tabbe med følgen at Claire dør, eller at han vet om noe Kate har gjort for å få tak i Aaron, eller at Claire fortsatt er på øya og at Jack måtte skille mor og barn av en eller annen grunn.
trillemamma Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Ser at du har en litt annen teori enn jeg har. Jeg har tenkt at det er sårt for Jack å se sønnen som Kate og Sawyer har sammen, siden han også er forelsket i Kate.
Sivalur Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 Jeg tror ikke det er Kate sin unge, for hun sa jo til Sawyer at hun ikke var gravid likevel. Men det kan jo ha vært en løgn for å teste reaksjonen hans såklart... men jeg tror det er ungen til Claire og at noe skjedde med Claire. Blir bare mer og mer forvirret av denne serien jeg...
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. mars 2008 #8 Skrevet 30. mars 2008 På den ene episoden ser man jo at Kate er litt misunnelig på Claire, SÅ, min teori er at ho har tatt claire sin unge... MEN, jeg vet ikke.. hvilken episode er dere på? Vi har lasta de ned... må se en til i dag skjønner jeg
trillemamma Skrevet 30. mars 2008 #9 Skrevet 30. mars 2008 Dette er siste episoden som er sendt på tvnorge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå