Gå til innhold

Hvor mye er egentlig den f*** klokka da???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor i et land som kunn har en tid, når dere flytter til vintertid er vi to timer foran, dessuten så er det muslimsk også så søndag er en vanlig dag. Vel vitende om at jeg ikke skal flytte klokka hverken hit eller dit så la jeg meg trygt i søvn, alarmen gikk og jeg kastet meg ut av senga, la merke til at det var mørkere enn vanlig ute, tar opp mino som var henrykt over å få stå opp så tidlig, prøver å vekke eldstemann, legger fortsatt merke til at det er mørkt ute.. Skal jo egentlig ikke være det..

Kommer inn på kjøkkenet for å ordne til frokost, så legger jeg virkelig merke til at det er mørkt ute, itillegg står alle bilene der, de skal jo ikke være der når jeg står opp..

Etter en GRUNDIG Sjekk av alle husets klokker har jeg kommet til at klokka på mobiltelefonen har flyttet seg en time frem kl på den er 0720, mens kl i vikeligheten er 0620 og hos dere er kl 0520, men i gammel tid er den 0420. Er det noe rart enn blir forvirret?????

Selvfølgelig var det ikke håp på å få sove igjen, vi har iallefall god tid til å komme oss avgårde i dag. Og jeg som la barna litt tidlig fordi jeg mente spesielt at eldstemann trengte mer søvn :s

Håper dere får en flott og skånsom dag alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehe jeg har ikke sovet jeg,for jeg hører at min datter snart er klar for dagen, så jeg får ikke sovet før til natten igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...