hiboso Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Hei Jeg fødte for 11 uker siden,har ikke fått tilbake menstruasjonen ennå, og jeg ammer ikke. I natt så sprakk kondomen og vi lurer derfor på om jeg skal kjøpe angrepillen norlevo. Er det noen av dere som vet om hvordan denne vil påvirke kroppen når man IKKE har fått tilbake menstruasjonen etter fødsel? Jeg er fullt klar over at det kan gi blødningsforstyrrelser etc. når man har en regelmessig menstruasjonssyklus, men hvordan foregår dette når man ikke har fått tilbake mensen ETTER fødsel?? Er ikke helt lysten på å bli gravid nå, så tett etter fødsel. Vi er fornøyd med å ha fått to barn:-)
celodi Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 hei!!!Kosli å se at andre er oppe nå=) Aldri tatt angrepille,så kan dessverre ikke hjelpe deg:(
Tjobing! Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Påvirket ikke kroppen min, merket ikke noe i forhold til at mensen ikke var tilbake. Det eneste det påvirket, var at jeg ikke kunne amme på 5 dager, måtte pumpe og kaste melken. Men det var ifølge legen min, vet det er forskjellige råd ute og går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå