Gjest Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Hvordan stiller dere dere til dette? Barnet vil hele tiden bort og ta bort i ovnen, det er da lurt og la barnet få ta på ovnen og brenne seg, sånn at det lærer seg at det er vondt og dermed lar være i fremtiden.
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Jeg personlig ville vært litt barnemishandler og tatt ungen hardt i armen og røsket han bort. I fare for å bli meldt til barnevernet ville jeg sef passet på at ingen så meg eller kikket inn av kjøkkenvinduet akkurat når jeg gjorde det.....
kosikos Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 seff brenner alle jeg kjenner dersom de ikke gjør som jeg vil. that's my law!
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 ---eller forresten, jeg tror heller jeg ville vært litt føre var og sperret han inne i hundeburet til bikkja.
Gjest -<<- Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 Kommer an på hvor varm ovnen er. Jeg synes det blir forskjell på varm ovn -> vondt å ta på, som er en logisk konsekvens og f.eks knust blomsterpotte -> den du er mest glad i i hele verden smekker deg på hånda, som er en revnende ulogisk konsekvens.
kosikos Skrevet 30. mars 2008 #7 Skrevet 30. mars 2008 det finnes et godt gammelt ordtak som sier "slå din kone selv om du ikke har noen grunn. for din kone vil vite hvorfor." dette gjelder sikkert for barn oxo. deng i vei
ScaryMama Skrevet 30. mars 2008 #8 Skrevet 30. mars 2008 Jeg lar han ikke ta på en varm ovn heller. Men en gang så prøvde jeg å fortelle han at rettetangen min var varm men han var rask med hånden og tok på den uten at jeg klarte å stoppe han. Han skjønte i hvertfall raskt hva ordet "hot" betyr.
kosikos Skrevet 30. mars 2008 #9 Skrevet 30. mars 2008 hehe. nå kom jeg på et annet ordtak: brent barn lukter bacon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå