Gå til innhold

Mona

Vålerenga12 m/ 3 små

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du tatt med deg barna på kamp noen gang? =)

Hadde med rakkeren min idag. Han er jo litt over 2år nå, neste gang blir det barnevakt... Hehe=)

Han var snill, ikke noe med det. Men, å hoppe opp og ned, klatre opp og ned på meg... Og stå på sitteplassene og bøye seg mellom beina til han som satt over oss.. Et evig styr!! (Heldigvis var det greie gutter da, tulla og tøysa med D også).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe;-)

Har kun hatt de med på treningskamp på en litt annen type stadion. Men det var surt og kaldt så ble en kort tur.

Har lyst å ha Adine med etterhvert, men tror hun hadde syns det ble for lenge fortsatt, syns hun er litt liten.

Og så vet jeg at om hun hadde blitt lei og vi måtte gått, hadde jeg blitt sur, hehe;-) Så tror jeg venter til neste sesong ihvertfall. Tenker at det er greit når hun nærmer seg skolealder.

Men hun har fått Brannstrikkegenser da:-D

Skrevet

Det var kaldt idag, men.. VI hadde sørget for å kle på han godt nok så han ikke skulle fryse;) Om vi måtte dra hjem fordi vi ikke var smarte nok til å kle på en gutt.. Da ville jeg blitt forbanna på meg selv;) hehe=)

Vi fikk ikke vite før inatt/Imorges kl 05 at vi skulle på Ullevål. Da kom typen hjem med 600kr etter pokerturneringen han var med på ;) Litt sent å skulle ringe rundt etter barnevakt, når han ikke kjenner folkene som er aktuelle til barnepass siden vi ikke har bodd her mer enn 2mnd.

Gleder meg litt til Daniel kan være med på kamper, og iallefall når han kan være en liten miniklan:) Hehe=) Hvis han vil da såklart.. Satser på det ;)

Nååh, Branstrikkegenser da..;)

Liker hu den? :)

Syns det er så søtt å små gutter/jenter i supporterklær jeg...=)

Åssen ble Brannkaka di da? :P

Skrevet

Hahaha vet du, jeg hadde glemt å kjøpe smør til glasuren, så kaken står fortsatt i kjøleskapet pakket i plast;-) Men tror jeg skal lage glasuren i morgen bare for syns skyld, siden kampen er da:-)

Hun digger genseren, den er litt stor enda, heldigvis egentlig, for da har hun den lengre;-) Men hun er skikkelig heiabrann-jente;-) Sååå skjønn:-) Ja, det er herlig med små supportere:-) Gleder meg også til å ha henne med på kamp!!

Skrevet

Hahah, du er ikke noen kakespiser med andre ord? ;)

Så morsomt da!! :)

Lengre er bra! :P

Vet du forresten hvor denne siklisrotta er?

Er ikke på msn og jeg saaaaavner hu... :P

Skrevet

Er liksom på slanker'n da...;-)

Men vi får se om det ikke blir noe kosing med gammelkake imorgen:-p

Hakke peiling på hvor siklus er blitt av, sikkert ute på en reise eller noe, hehehe;-)

Skrevet

Var det ikke lørdag idag da? *undre*

;) hehe

Ja, hu er vel det.. Ellers så mista a flyet når hu skulle hjem...*hihi*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...