dritgrei hei hei! Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Dere har reddet meg, både her og der og på msn, nå har han kommet hjem og alt er lettere i hodet! :-) han har hatt det koselig! og jeg har jammen kost meg jeg også... plutseliten jeg håper du fant fine jenta di! sov godt fininger!!!!
Plutseliten :) Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Bare koselig Har hatt det fint jeg også,og fått ryddet masse opp på pc. Fant henne jeg,hun sto der med stjerner i øynene...som var hovne og røde...ikke pga gråting men masse allergi..for drømmegutten har 2 katter og hund...som røyter. Nå er hun full av medisin og sover.Jeg tar kvelden jeg også nå som alle er vel i hus og lettet i hodet Bra at dritgreipappan har kost seg og holdt tiden. Natta,sove godt du også ) Klem
Gummelillan Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Da er det på sin plass med en beklagelse fra meg da.. For jeg skulle jo holde deg med selskap og så sovnet jeg på sofaen!!!!! Sorry! Godt at Plutseliten og Reveenka er mer til å stole på. Skjønner jeg neppe er kvinnen å satse på når man skal ut i krigen...
dritgrei hei hei! Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2008 hahahahahaha... jeg stoler på at du tar vare på meg uansett jeg, om det skulle være bare du og jeg i krigen så hadde du nok stått der stram og staut og sterk som en "påla". Men nå var det flere som påtok seg oppgaven om å bli med meg ut i den skumle natten, g da erd et lov å sovne, for en ellers så trofast medsoldat!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Har lest nedover her nå og skjønner at du hadde en tøff kveld i går Dritgrei. Det er godt du kom deg vel igjennom og at mannen var så smart at han holdt avtalen! Håper du får den hjelpen du trenger og at ting blir bedre etterhvert - det må være vondt å ha det sånn... Sender deg en klem
Maud Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Det er fint det er noen nattugler her! Jeg forsvinner inn i søvnen før kl 22 de aller fleste dager og holdt deg altså ikke med selskap. Minstesnupp stjeler så mye søvn at jeg må sove når jeg kan. Jeg er glad det var noen der for deg og at Dritgreipappa fikk luftet seg litt uten at du hadde det altfor fælt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå