Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 å du er 31 år sier du? ser for meg et bilde av deg med farget svart hår, piercinger her og der, noen tattiser og ganske usympatisk til tider. en som tror hun er bedre enn andre
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 *forte seg å svare før innlegget blir slettet* Terror på høyt nivå dette her!
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Anonyme ser for seg ganske mye til tider da, OG 31 ÅR........herregud har du flippet eller......faen ta de moddene som har latt meg steget i gradene til så gammel......terror sier jeg JA!!! Mye jeg er også og glad du ikke har møtt meg for da hadde du snublet av at tattisene mine hadde glefset etter deg=)
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 ja du er sikkert superfeminin med de der
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #7 Skrevet 30. mars 2008 Og hvem sier alle ønsker å være feminine og kan du utbrodere hva du definerer som feminin....? For jeg har min egen og tar jeg ikke feil er nok du en av de fettbærgene som spjaker rundt med trange topper i str M når du skulle hatt spesialsydde, og bukser som telt, med høye heler som øker lengden, synd helene har knekt pga vekten.....også utspjåkete vesker med bling bling i alle varianter....og jo mer sminke jo vakrere tror du at du blir....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå