~sjiraff~ Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Den smakte like jævlig som den lukta.. Superskuffa (
esmase Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Pesto egner seg best til pasta og marinering av biff =) Ellers er det usmakelig.
hit og dit Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Pesto som dipp? Det hadde eg ikkje hatt store forventninger til uansett.
~sjiraff~ Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2008 hehe pesto er jo fantastisk godt!!
~sjiraff~ Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. mars 2008 hehe.. nei det kan du si.. Men skulle jo tro at maarud hadde smakt på det før de sendte det ut i butikkene..
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #7 Skrevet 30. mars 2008 Ha en skje pesto i rømme eller kesam. Vips GOD pestodipp! )
Vesle mor Skrevet 30. mars 2008 #8 Skrevet 30. mars 2008 Pesto synes jeg er veldig godt til pasta og pizza.. Den dippen er helt grusom!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå