Gå til innhold

Pesto dippen anbefales ikke...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Den smakte like jævlig som den lukta..

 

Superskuffa :o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe pesto i seg selv smaker dritt da

Skrevet

Pesto egner seg best til pasta og marinering av biff =)

Ellers er det usmakelig.

Skrevet

Pesto som dipp? Det hadde eg ikkje hatt store forventninger til uansett.

Skrevet

hehe pesto er jo fantastisk godt!!

Skrevet

hehe.. nei det kan du si.. Men skulle jo tro at maarud hadde smakt på det før de sendte det ut i butikkene..

Skrevet

Ha en skje pesto i rømme eller kesam. Vips GOD pestodipp! :o)

Skrevet

Pesto synes jeg er veldig godt til pasta og pizza.. Den dippen er helt grusom!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...