Gjest Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Vi har vært i Florida i påskeferien, og gjett om vi har kost oss! Det var deilig med 2 uker med sol, sommer og bading. Og min lille gull-gutt har kost seg masse. Har masse fine bilder av ham spiser sand, smaker saltvann for første gang og hilser på oldemor. Bilder blir lagt på facebook om noen dager, må bare redigere litt og komme over jetlag! (legg merke til at jeg er våken etter kl. 24:00!!) ;o) Håper alle har det bra. Og så synes jeg det var kjempekoselig å se at det er flere babyer på gang og mange store barn blitt i gjengen. Bare 20 dager igjen til min lille rakker fyller året også.. Rart hvor fort tiden går gitt. Ha en fantastisk helg jenter!
Solstråle72 Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Velkommen hjem igjen :-) Det høres ut som dere har hatt det helt herlig. Fint at lilleM også har kosa seg i sol og sand :-) Gleder oss til å se bilder!!!
Millapril Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Velkommen tilbake til snø og hverdag! Høres ut som dere har hatt en super ferie! Gleder meg til å se bilder!
Bellen^2 Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Oh, ferie i Florida hørtes bare litt deilig ut nå *kikker ut vinduet og ser bare regn, regn og atter regn* Hm, kanskje en idé for sommerferien? Hvor lang flytid er det dit? Nå når dollar kursen er så lav så hadde det kanskje ikke vært så dumt:)
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Hei! Kan absolutt anbefale Florida som feriested. Men ikke på sommeren. Vi var ikke så kjempelangt sør i Florida (Palm Beach og i Orlando), men allerede i mars var temperaturene oppe i 30 grader. På sommeren er det så utorlig hett der og luftfuktigheten så høy at det er uutholdelig for en voksen å være ute på dagtid. Enda mer uutholdelig for en liten tass som Sebastian. Men det er mange andre plasser i USA som kan anbefales på sommerstid, og med den lave dollarkursen så er det verd turen.. Leiebil og hotell kostet oss bare 1/2 parten av hva det vanligvis koster der borte pga den..
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 Hei, Høres ut som dere har hatt en flott tur. Så deilig med sol og sommer på denne tida da. Litt misunnelige her ja.
Bellen^2 Skrevet 30. mars 2008 #7 Skrevet 30. mars 2008 Temperaturen ja, den tenkte ikke jeg på Vi har egentlig snakket om å dra når Sebastian blir litt større, men med den lave dollar kursen er det et alternativ. Gubben skal kanskje en tur til Las Vegas i september, så det er mulig vi skyver det til høsten, men jeg kunne tenke meg å dra til østkysten et sted (kortere reisevei).
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 31. mars 2008 #8 Skrevet 31. mars 2008 Hei og velkommen hjem :-) Godt å høre at dere har hatt det fint. Hvordan gikk forresten flyturen? Det er jo en voksen tur for en liten kar.
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #9 Skrevet 31. mars 2008 Flyturen gikk forbausende bra. Min lille engel sov på de lengste strekkene (taktisk å legge turen til kveld/natt), og når han var våken fikk han gå/krabbe opp og ned midtgangen til han var sliten.. .- Han lekte borte-tittei med alle flyvertinnene og sjarmerte det meste av mennesker ombord, så det var faktisk ikke noe problem. Jeg lånte ham til og med bort i noen minutter til en herremann fra Island.. Og lilleM var strålende fornøyd med den nye lekekompisen sin på over 40 år.. He he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå