Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Har lest her at noen sier dem har fått beskjed av jordmor at dem har 1 cm uten at noe skjer el at dem har merket noe,hvis man har sex da kan mannen kjenne det??
Mirabella1 Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Nei, ham kjenner ikke det. Fordi penisen hans går forbi der hvor livmortappen er og ikke inn dit.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Da jeg kom inn på føden for å bli satt i gang tre uker før tia, hadde jeg fire cm åpning, uten noen som helst slags indikator på at noe skulle skje. Vi hadde masse sex hele tia, til og med dagen før fødselen. Kanskje derfor jeg var så moden da jeg kom inn. Men jeg hadde ingen rier og de tok vannet uten at noe skjedde, så jeg måtte ha riestimulerende via drypp. Så man kan ha masse åpning uten at man er i fødsel av den grunn, eller at mannen kjenner noe under sex.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Hi her Ok,takk for svar:) Dumt man ikke kjenner det da,hadde vært litt ålreit på en måte og fått en viss peiling,men men sånn er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå