makkapakka med spire Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Hei jeg bruker fb så må bare adde meg som venn:O)
frutilla Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2008 Hei!! hvilket navn har du der? send meg PM hvis du hvil.
selma07 og engel Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Det er en egen gruppe på fb for folk herfra. Småtroll eller noe.. husker ikke helt. skal gå inn å sjekke.
selma07 og engel Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 småtroll dib heter den! ganske mange som er der.
kulepenn Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 Jeg har akkurat meldt meg på og trenger venner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå