Gjest Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Jeg gjør, men siden jeg både er Fru og Tilla er jeg redd for forvekslinger;)
frutilla Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. mars 2008 Kunne tenkt meg å ha venner gjerne med unger akkurat som meg.kan jeg legge deg på vennelista mi? send meg PM hvis du vil med ditt navn.
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 *skeeeeeeeptisk* Hehe... Tips dog, meld deg inn i DiB gruppa! Ligger på profilen min (som du får på pm)
frutilla Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. mars 2008 Hei igjen! har lagt deg på vennelista...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå