idamortil2 Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Skal ta en utdannelse etter hvert, men har ikke peiling. Har alltid vært god nok på skolen. 4-5 i realfagene. Snuser litt på ingeniørutdanning innen ett eller annet felt innen olje. Bor i stavanger, så det er flusst av jobber. Kan du fortelle meg om hva som er interessant og hva du er, hvilken skole osv? Er du fornøyd med yrkesvalget ditt? Hva ville du gjort om du skulle begynt på skrætsj med utdanning? Burde vel gå til en studieveileder eller hva det heter..
Reveenka Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Vel, her kryr det visst ikke av ingeniører - så da får du svar fra søsteren til en i stedet. Broren min er utdannet maskiningeniør, jobber for Kværner og er ute på båt i nordsjøen flere måneder i året for å jobbe med installasjon av oljeledninger - trur eg. Har også vært på jobbturer til India og nå sist Rio. Gir GOD lønn, og mye avspasering med de turene ut..... Jeg er ikke misunnelig, jeg........... hilsen sykepleieren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå