tussemor5 Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Hei!!!!!!! Noen som har ideer/oppskrifter til hobbyaktivitet på nattevakt???? Har litt rolige netter og trenger noe å holde på med,men har gått helt tom for ideer og inspirajon. Håper noen av dere der ute har litt ideer.
Matja Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Lag vesker!! Kjøp sånne bordbrikker av filt (de selger de nå på Kid til 70% rabatt, og de koster 30 kr i utgangspunktet). Skjær hull så du får håndtak. Brett i to, og sy sammen kantene med kraftig tråd som gir litt kontrast. Pynt etter ønske. Sett evt en patent midt på sånn at vesken ikke spriker så mye.
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Strikker du? Hva med Calorimetri? Kjempe enkelt. Strikker for en slik på noen timer. http://blogg.hobbyboden.com/pia81/index.php?blog=57&disp=posts Har bilde av dem i bloggen min Gi beskjed om du er intresert så skal eg sende deg oppskriften på den.
tussemor5 Skrevet 1. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2008 Hei Pia & Gjengen!!!! Ja, jeg strikker litt,men er ikke veldig flink - utvikler meg stadig. Hva er Calorimetri? Hørtes interessant ut=) Er veldig interessert. Skal på jobb til helga igjen, så d' kunne vært gøy å ha litt å holde på med=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå