leieboer i sokkelen Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 er velldig usikker på hva som jeg bør ta med?? noen fårslag?
Rivjerntilkjeft Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 hmm, har pakket: mitt eget myyyyyke dopapir:P tannkrem tannkost ullsokker kosebukse løs/litt stor t-shorte genser til hjemreise bukse til hjemreise to bodyer tiil baby "hentedress" hjemreise dress til baby sokker til meg og baby undertøy strømpebukse til baby lue til baby hårføner kamera sminke(man vet jo aldri hva man orker på) tøfler. det er det jeg har ihvertfall. har jeg glemt noe??
leieboer i sokkelen Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2008 hørtes velldig bra ut:) 1000 takk
Sjokoholikern Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 Svangerskapspapirer og "nødproviant" =) Sist jeg fødte kom mamma med nystekte boller, og det var utrolig godt etter en hel dag uten mat =)=) Det jeg spiste under riene kom bare opp igjen... Så juice/saft, boller, pizzasnurrer, sjokolade, frukt ol. er godt å ha med seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå