Gjest Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Hvor lenge tørker det inn i huden på dere? I natt til i dag klokka 00.30 var jeg på vei til sengs.Da kom jeg på at jeg glemte å ha på selvbruningskremen jeg kjøpte i går.Dumme meg ante ikke at det gikk såå lang tid.. På flasken står det at man må vente med å ha på klær til kremen har tørket.og jeg trodde det gikk fort.Jeg hadde på krem på hele kroppen,dermed måtte jeg gå naken rundt her..he he..jeg måtte gå inn på kjøkkenet og åpne vinduet,tenkte kansje den tørket fortere da.For på stua var det altfor varmt (sambo hadde fyrt i peisen om kvelden) og jeg begynte å svette og da tørket vel ikke kremen. Men da klokka ble 02.30 ble jeg så lei av å gå slik og vente og jeg hadde begynt å fryse (hadde lukket vinduet for en stund siden også) skikkelig og var stuuuptrøtt! Så jeg gikk til sengs selv om kremen ikke hadde tørket inn skikkelig.Den hadde jo tørket noe da.Hadde på truseH. I dag da jeg stod opp og opp til flere timer etter var jeg fremdeles klam av kremen! jeg skjønner ikke dette! Hvor mange timer før leggetid pleier dere å ha den på? Hvor mange timer pleier det å ta før kremen tørker på dere???
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Jeg smører meg inn når jeg går på badet om kvelden. Så pusser jeg tennene osv. Tar vel cirka 5-10 minutt før jeg legger meg. Kremen trekker ikke inn i huden slik vanlig lotion gjør, men det har ikke hatt noe å si. Har ikke blitt ujevnt eller smittet over på lakenet. Bare husk å vaske hendene godt etterpå ;-) Så du ikke blir mørkebrun på hendene.....
MartheMor+Lillegutt Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Jeg synes den pleier å trekke ganske fort inn i huden min, 5-10 minutter som husmor sier. Men hvor ofte pleier dere å smøre dere med kremen? Og hvor ofte peeler dere huden? (sorry til HI for en liten kupping av tråden..)
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Jeg bruker kremen 3-5 ganger i uken og skrubber huden med vott og skrubbekrem 2-3 ganger i uken i dusjen. Varierer egentlig veldig, alt etter hvordan det passer.
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 Det var da rart at det står på pakka at man skal vente til den har tørka syns jeg! Flere som vil svare?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå