Miss Dynamite Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 hmm.. lurer fælt... hvorfor er noen menner så "dumme"... så vanskelige å forstå.. så sårende.. Og "egoister..." *gråte* hvorfor kan jeg ikke bare nyte graviditeten!!! vil jo aldri at ting ska falle i grus...
Mamman til A&D Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 husk at du er ekstra sårbar nå.. og disse mennene våre.. de forstår det ikke, og vil aldri helt gjøre det, i og med at de aldri vil bære fram et barn.. det er låv å gråte,og vi gjør det nok alle av og til.. kjenner ingen som har nytt graviditeten sin 100 % det er alltid noe, men vi er flinke skuespillere, og lar ingen andre se at vi kun er menneskelige vi også.. haken opp, magen frem!! du er en vidunderlig gravid kvinne!!
Miss Dynamite Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2008 vidunderlig gravid kvinne... som muligens mister kjæresten sin etter 5 år... som går i uvisshet fordi han har panikk og gjemmer seg.... alt pga det jeg bærer på nå.... det er så forferdelig
Mamman til A&D Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 det er vanlig at menn får litt panikk, det er skummelt å skal være ansvarlig for et lite menneskeliv. mannen min turte ikke løfte babyen vår, før an var noen månder.. måtte legge han i armene hannes.. jeg trodde også jeg holdt på å bli alenemor, men vi er fortsatt sammen nå, 2 år etter sist baby..
Miss Dynamite Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2008 men "forsvant" han vekk når du var gravid...? sa at vi kanskje aldri kunne klare dette, pga barnet...? var han deprimert og slet med ting...? alt jeg får høre er * vi får se..* hvem vet, kanskje alt forandrer seg på fødselen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå