Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hater dette, blør igjen..bittelitt på papiret, lyst og..dette er vel 6 gangen i dette svangerskapet..åååååååååååååååååååååååå

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Aldri noe morro når det kommer litt blod.... Men så lenge det ikke blir mere er det nok ingen ting å bry seg om.

Har blødd mye selv jeg så vet at man blir bekymret uansett :-(

Får håpe at det ikke kommer mere i løpet av natten!

Klæm

Skrevet

skal jeg ikke bry meg om det blir med at det bare er på papiret?

Skrevet

Ring legevakt i morgentidlig, så slipper du å bekymre deg :) Skjønner at du er urolig nå, det var jeg også hver gang jeg blødde.. men er mest sannsynlig ingenting galt med spiren din :) Som sagt - ring legevakt i morgentidlig du!

Skrevet

Det var det jeg fikk beskjed om på Ullevål.

De sa at så lenge det kun var på papiret og ingen smerter var det ikke noe å bekymre seg for. De kalte egentlig ikke det for blødning. Det var den beskjeden jeg fikk.

Skrevet

Jeg har også hatt små blødninger-kun på papiret! Tror mest sansynlig det har vært etter orgasme...noen dager da etter!

På UL i uke 18+ sa jordmor at blødningene hadde en naturlig forklaring pga tidlig i sv skapet ligger morkaka ganske langt ned-og det kan forårsake bittesmå blødninger tidl i sv sk! Hos meg i uke 10,12,16...

Skrevet

Uansett, jeg vet at du er nervøs og det er ikke bra, hverken for deg eller spiren, så ta kontakt med lege/ legevakt og be om evt ny ul. Det er sikkert ikke noe galt, men for å berolige deg selv så hadde jeg gjordt det.

Tenker på deg!

Skrevet

heia dere..hadde i natt litt smerter, men kan være livmoren som vokser..blør ikke mer enn det lille på papiret, og smertene er borte..ringer ikke sykehuset avventer og ser. er så lei av å reise inn..får ul hos fastlegen min i morgen. men takk for svar:-)

Skrevet

Men det høres jo bra ut da :-)

Skjønner godt at du ikke gidder å reise dersom det er langt, spesielt når du får UL hos legen din i morgen!

Masse lykke til og så håper jeg du kommer inn og fortellerhvordan det gikk!

Klæm

Skrevet

Hvordan fikk det i dag?

Klæm

Skrevet

Åååå så kjedelig at du stadig har disse blødningene. Man blir jo like stresset hver gang, ikke noe hyggelig.... Men sikkert bare slimhinner denne gangen også. Hvordan gikk det på UL i dag? Tenker på deg:)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...