Gå til innhold

hva hadde dere gjort??(litt langt og klagete)

Anbefalte innlegg

Skrevet

mannen er nesten ute hver helg...spør jo om jeg vil være med men hvilke hensikter skulle jeg sitte midt iblandt fulle folk som spiller dødshøy musikk,røyker som dampmaskiner og detter rundt forbi...

blir så lei idag hadde vi barneselskap måtte mase på han for å være med og hjelpe og her går jeg høygravid med ei lita tulle på 2 år og ska styre hele selskapet alene...blir såå lei..nå sitter han og skriver meld fra festen han er på om at han elsker meg så mye måtte bare komme ut litt bla bla bla!! sa rett te han at jeg er dritt lei deg og dine syke ideer om å gå ut hver helg men da blir han bare sur..

når kameratene ringer og spør om han skal være med ut så er det alltid*må høre med kjerringa først* hallo...da blir jo jeg den stygge ulven visste jeg sier nei synest det er ubehagelig hvorfor kan de ikke bare skjønne dette..??

han står heller aldri opp med datteren vår isåfall må jeg mase og mase pga da har han sittet oppe halve natten og spilt playstation..

huff bare lyst te å komme meg vekk visst ikke han snart innser at jeg også trenger litt frihet og vi trenger litt tid sammen..sorry ble et langt klage innlegg dette:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, er jeg som skrev innlegget "fortvila - utenfor tema" lenger opp her. Ville bare si at jeg skjønner skikkelig godt hvordan du har det! Føler meg så nedprioritert til tider. Jeg har behov for å bare være sammen med han, men virker ikke som at menn har det behovet i det hele tatt.. de har alltid behov for å være sammen med kompiser, eller som din mann sier "måtte bare komme seg ut litt". De skjønner virkelig ikke at vi trenger de! Og ikke nok med det - om de mot alle odds skulle være hjemme en lørdagskveld, så er de ikke seine med å gi oss dårlig samvittighet for det. Nestehelg igjen da er det alltid "jeg var jo hjemme med deg hele forrigehelg, har ikke vært sammen med kompiser på kjempelenge". Selv om vi ser de etter jobb, så er ikke det det samme som å ha en fridag sammen med de.. tror ikke de helt skjønner det. Er forskjell på å være sammen en lørdagskveld, og å se på tv sammen før vi sovner etter jobb når vi begge er utslitte.. aaah, skjønner hvordan du har det! :(

Skrevet

Jeg hadde ikke funnet meg i å sitte med ansvaret aleine på den måten. Kan du ikke sette deg ned å snakke med han, forklare det fra din side og se om han skjønner at han er nødt til å endre litt på adferden sin?

Skrevet

har prøvd og prøv å forklare det men det er alltis*jeg får ikke lov til noen ting,er som et fengsel*bla bla... åh sitter her og gråter for meg selv er alltid han han han alt dreier seg om synest det er urettferdig og teit av han..men elker han jo sååå høyt også at det er vanskelig og si at jeg bare stikker for jeg vil jo ikke det...huff alt er bare dritt

Skrevet

Uff, høres ikke greit ut.

Da må du jo nesten fortelle han at du elsker han og mer enn noe vil være sammen med han, men at du ikke hadde sett for deg å være aleine om ansvaret for hus og barn, at han er nødt til å være hjemme hos dere om det skal fungere, ikke hele tiden selvfølgelig, men mer enn han er idag. Kanskje han skjønner at du mener alvor?

Ikke så lett å gi noen råd, men noe som dette kunne nok funket på min mann. Håper det ordner seg: )

Skrevet

ajajaj har vært i denne situasjonen en del ganger!!! men oppfører han seg slik har jeg kjørt hardt mot hardt å vært slik tilbake!! du var ute forrige helg, nå er det min tur. Jeg har ingen barn fra før da, så akkurat den kan jeg ikke vite hvordan er, men jeg hadde satt opp dager, idag er det din tur, imårgen min osv. Og hvis han føler at det er et fengsel,hvorfor gidder han da vere der?? Jeg hadde sagt at visst du føler det slik , så stikk. Det gjør de nemlig ikke allikavel;) men de bruker slike argumenter for å få det som de vil disse mannfolka, så bare vær hard en periode, til han skjønner alvoret. visst ikke må du slite med dette i mange år fremover.....

Skrevet

Han var utrolig lite lojal mot kona si må jeg si! Jeg mener at han skal støtte deg og ikke insinuere at du er en masete kjerring foran kompisene sine... Han hørtes rett og slett utrolig umoden ut!

Jeg forventer ihvertfall av mannen min at han skal stå ved meg i tykt og tynt (det har han tross alt lovet meg), og jeg står ved hans side i tykt og tynt! Kunne ikke falle meg inn å svartmale ham foran mine venner, han er faktisk også for meg min nærmeste venn. Jeg stoler på at han ønsker mitt beste, og vil være der for meg når jeg trenger det.

Synes du bør spørre ham rett ut om du og barna kommer i første rekke. Om det er i hans interesse å ha deg som en støttespiller, og i hans å være en støtte for deg. Om han er lojal mot deg med tanke på hvordan han framstiller deg for vennene hans. Liker kanskje han tanken på å bli framstilt som en umoden egoist? For det er det han høres ut som....

Skrevet

huff det er så deilig og ha noen og syte litt te noen ganger...:)

har prøvd det meste men ja han er nok litt umoden men utrolig snill også til tider elsker han jo så mye at jeg aldri kunne gått fra han uanestt om jeg av og t ønsker det...:(((

men han skal være så tøff i trynet at jeg holder på å spy...

sier bare at han skal sove over hos noen kompiser for å ikke plage meg lengere osv lite modent synest nå jeg.. kunne vel heller kommet hjem å pratet om det da..

skal ha selskap i morgen også for hu lille med hans familie hovedsaklig men da er jo han fyllesyk og orker ikke være mde på noe da heller... huff og huff vet ikke hva annet jeg ska si

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...