*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Jepp, syntes det er kommet så mange nye nick her nå.. Men kansje vi kan gjøre litt mer ut av den denne gangen:o) Litt mer "personlig".. Ingen tvang! HUSK Å SVARE PÅ HOVEDINNLEGGET!! Ta og kopier fra meg og fyll bare ut under det den foran deg har skrevet:o) *Silje*spiresnart*24pp Heter Silje Merethe, bor i Telemark. Sammen med min samboer, vi har vært sammen i 4år idag:o) Vært prøvere i 2år nå i mars, venter TR om ca 2 uker *trur jeg*! Hadde EL denne uka! Blir 21år i April, og samboer blir 24år i Juni. Vi prøver på vår første.
Kaja med spire Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 *Silje*spiresnart*24pp Heter Silje Merethe, bor i Telemark. Sammen med min samboer, vi har vært sammen i 4år idag:o) Vært prøvere i 2år nå i mars, venter TR om ca 2 uker *trur jeg*! Hadde EL denne uka! Blir 21år i April, og samboer blir 24år i Juni. Vi prøver på vår første. Kaja 2pp (1sa) Jeg bor i Trøndelag. Har vært sammen med min samboer i 10 år:) Jeg er 25 (blir 26 i juni) og min samboer fylte nettopp 30 år. Vi har to barn fra før. En gutt på 6 år og ei jente på 3 år. Prøver nå på nr 3:) Har IKM i morgen:)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 *Silje*spiresnart*24pp Heter Silje Merethe, bor i Telemark. Sammen med min samboer, vi har vært sammen i 4år idag:o) Vært prøvere i 2år nå i mars, venter TR om ca 2 uker *trur jeg*! Hadde EL denne uka! Blir 21år i April, og samboer blir 24år i Juni. Vi prøver på vår første. M-79håperpå08gull Heter Monica, bor i Bergen og er 29 år... Snart.. Prøver på førstemann. 6.pp nå. Ikm 8.april. Jeg og min kjære giftet oss i fjor. Min kjære er 27 år. Lykke til til alle og måtte vi FORT få spire i magene våre!!!!!!!!!!!!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. mars 2008 *Silje*spiresnart*24pp Heter Silje Merethe, bor i Telemark. Sammen med min samboer, vi har vært sammen i 4år idag:o) Vært prøvere i 2år nå i mars, venter TR om ca 2 uker *trur jeg*! Hadde EL denne uka! Blir 21år i April, og samboer blir 24år i Juni. Vi prøver på vår første. Kaja 2pp (1sa) Jeg bor i Trøndelag. Har vært sammen med min samboer i 10 år:) Jeg er 25 (blir 26 i juni) og min samboer fylte nettopp 30 år. Vi har to barn fra før. En gutt på 6 år og ei jente på 3 år. Prøver nå på nr 3:) Har IKM i morgen:) M-79håperpå08gull Heter Monica, bor i Bergen og er 29 år... Snart.. Prøver på førstemann. 6.pp nå. Ikm 8.april. Jeg og min kjære giftet oss i fjor. Min kjære er 27 år. Lykke til til alle og måtte vi FORT få spire i magene våre!!!!!!!!!!!!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2008 *Silje*spiresnart*24pp Heter Silje Merethe, bor i Telemark. Sammen med min samboer, vi har vært sammen i 4år idag:o) Vært prøvere i 2år nå i mars, venter TR om ca 2 uker *trur jeg*! Hadde EL denne uka! Blir 21år i April, og samboer blir 24år i Juni. Vi prøver på vår første. Kaja 2pp (1sa) Jeg bor i Trøndelag. Har vært sammen med min samboer i 10 år:) Jeg er 25 (blir 26 i juni) og min samboer fylte nettopp 30 år. Vi har to barn fra før. En gutt på 6 år og ei jente på 3 år. Prøver nå på nr 3:) Har IKM i morgen:) M-79håperpå08gull Heter Monica, bor i Bergen og er 29 år... Snart.. Prøver på førstemann. 6.pp nå. Ikm 8.april. Jeg og min kjære giftet oss i fjor. Min kjære er 27 år. Lykke til til alle og måtte vi FORT få spire i magene våre!!!!!!!!!!!!
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 29. mars 2008 #7 Skrevet 29. mars 2008 Silje*spiresnart*24pp Heter Silje Merethe, bor i Telemark. Sammen med min samboer, vi har vært sammen i 4år idag:o) Vært prøvere i 2år nå i mars, venter TR om ca 2 uker *trur jeg*! Hadde EL denne uka! Blir 21år i April, og samboer blir 24år i Juni. Vi prøver på vår første. Kaja 2pp (1sa) Jeg bor i Trøndelag. Har vært sammen med min samboer i 10 år:) Jeg er 25 (blir 26 i juni) og min samboer fylte nettopp 30 år. Vi har to barn fra før. En gutt på 6 år og ei jente på 3 år. Prøver nå på nr 3:) Har IKM i morgen:) M-79håperpå08gull Heter Monica, bor i Bergen og er 29 år... Snart.. Prøver på førstemann. 6.pp nå. Ikm 8.april. Jeg og min kjære giftet oss i fjor. Min kjære er 27 år. Lykke til til alle og måtte vi FORT få spire i magene våre!!!!!!!!!!!! Catalina Heter Catalina som dere ser pà nikcet bor i Nannestad (10 min.fra flyplassen) er nok dn minste hittil er 19 àr. Jeg og min kjaere har vaert sammen i 5 àr og vi pròver pà và fòrste! Er 6 dager over IKM sà jeg hàper virkelig at jeg har blitt gravid nà!!! krysser fingrene for alle sammen her. Lykker til!
Ladybug~N&E Skrevet 29. mars 2008 #8 Skrevet 29. mars 2008 Silje*spiresnart*24pp Heter Silje Merethe, bor i Telemark. Sammen med min samboer, vi har vært sammen i 4år idag:o) Vært prøvere i 2år nå i mars, venter TR om ca 2 uker *trur jeg*! Hadde EL denne uka! Blir 21år i April, og samboer blir 24år i Juni. Vi prøver på vår første. Kaja 2pp (1sa) Jeg bor i Trøndelag. Har vært sammen med min samboer i 10 år:) Jeg er 25 (blir 26 i juni) og min samboer fylte nettopp 30 år. Vi har to barn fra før. En gutt på 6 år og ei jente på 3 år. Prøver nå på nr 3:) Har IKM i morgen:) M-79håperpå08gull Heter Monica, bor i Bergen og er 29 år... Snart.. Prøver på førstemann. 6.pp nå. Ikm 8.april. Jeg og min kjære giftet oss i fjor. Min kjære er 27 år. Lykke til til alle og måtte vi FORT få spire i magene våre!!!!!!!!!!!! Catalina Heter Catalina som dere ser pà nikcet bor i Nannestad (10 min.fra flyplassen) er nok dn minste hittil er 19 àr. Jeg og min kjaere har vaert sammen i 5 àr og vi pròver pà và fòrste! Er 6 dager over IKM sà jeg hàper virkelig at jeg har blitt gravid nà!!! krysser fingrene for alle sammen her. Ladybug Snart 26år fra telemark! Har vært sammen med min forlovede på 26 i snart 7år og vi fikk en sønn i aug. i fjor. Har også en gutt på snart 7 som er min samboers sønn fra et tidligere forhold. Vi er straks prøvere på nr. 2. Innen 3mnd er vi i gang. (jeg prøver hele tida jeg da, men samboer holder igjen og siden jeg ikke får gjørt stort uten han så skjer det lite;) Vi bruker ikke prev. så han er fullt medviten om at ting kan skje! Har ikm i midten av april. venter el om noen få dager;)
Stolt mamma og englemamma Skrevet 29. mars 2008 #9 Skrevet 29. mars 2008 Silje*spiresnart*24pp Heter Silje Merethe, bor i Telemark. Sammen med min samboer, vi har vært sammen i 4år idag:o) Vært prøvere i 2år nå i mars, venter TR om ca 2 uker *trur jeg*! Hadde EL denne uka! Blir 21år i April, og samboer blir 24år i Juni. Vi prøver på vår første. Kaja 2pp (1sa) Jeg bor i Trøndelag. Har vært sammen med min samboer i 10 år:) Jeg er 25 (blir 26 i juni) og min samboer fylte nettopp 30 år. Vi har to barn fra før. En gutt på 6 år og ei jente på 3 år. Prøver nå på nr 3:) Har IKM i morgen:) M-79håperpå08gull Heter Monica, bor i Bergen og er 29 år... Snart.. Prøver på førstemann. 6.pp nå. Ikm 8.april. Jeg og min kjære giftet oss i fjor. Min kjære er 27 år. Lykke til til alle og måtte vi FORT få spire i magene våre!!!!!!!!!!!! Catalina Heter Catalina som dere ser pà nikcet bor i Nannestad (10 min.fra flyplassen) er nok dn minste hittil er 19 àr. Jeg og min kjaere har vaert sammen i 5 àr og vi pròver pà và fòrste! Er 6 dager over IKM sà jeg hàper virkelig at jeg har blitt gravid nà!!! krysser fingrene for alle sammen her. Ladybug Snart 26år fra telemark! Har vært sammen med min forlovede på 26 i snart 7år og vi fikk en sønn i aug. i fjor. Har også en gutt på snart 7 som er min samboers sønn fra et tidligere forhold. Vi er straks prøvere på nr. 2. Innen 3mnd er vi i gang. (jeg prøver hele tida jeg da, men samboer holder igjen og siden jeg ikke får gjørt stort uten han så skjer det lite;) Vi bruker ikke prev. så han er fullt medviten om at ting kan skje! Har ikm i midten av april. venter el om noen få dager;) Ladybug&Nicolai~31/8-07 mb20: Er fra Bergen og er 20 (21 i april). har vert sammen med samboer i bare ett år! men vi har det kjempefint:) vi har begynt å prøve på nr 1. og venter i spenning. vår første pp denne mnd! har ikm neste helg så er veldig spent! lurer på om eg hadde festesmerter i dag:P
Verdens tøffeste mamma Skrevet 30. mars 2008 #10 Skrevet 30. mars 2008 Silje*spiresnart*24pp Heter Silje Merethe, bor i Telemark. Sammen med min samboer, vi har vært sammen i 4år idag:o) Vært prøvere i 2år nå i mars, venter TR om ca 2 uker *trur jeg*! Hadde EL denne uka! Blir 21år i April, og samboer blir 24år i Juni. Vi prøver på vår første. Kaja 2pp (1sa) Jeg bor i Trøndelag. Har vært sammen med min samboer i 10 år:) Jeg er 25 (blir 26 i juni) og min samboer fylte nettopp 30 år. Vi har to barn fra før. En gutt på 6 år og ei jente på 3 år. Prøver nå på nr 3:) Har IKM i morgen:) M-79håperpå08gull Heter Monica, bor i Bergen og er 29 år... Snart.. Prøver på førstemann. 6.pp nå. Ikm 8.april. Jeg og min kjære giftet oss i fjor. Min kjære er 27 år. Lykke til til alle og måtte vi FORT få spire i magene våre!!!!!!!!!!!! Catalina Heter Catalina som dere ser pà nikcet bor i Nannestad (10 min.fra flyplassen) er nok dn minste hittil er 19 àr. Jeg og min kjaere har vaert sammen i 5 àr og vi pròver pà và fòrste! Er 6 dager over IKM sà jeg hàper virkelig at jeg har blitt gravid nà!!! krysser fingrene for alle sammen her. Ladybug Snart 26år fra telemark! Har vært sammen med min forlovede på 26 i snart 7år og vi fikk en sønn i aug. i fjor. Har også en gutt på snart 7 som er min samboers sønn fra et tidligere forhold. Vi er straks prøvere på nr. 2. Innen 3mnd er vi i gang. (jeg prøver hele tida jeg da, men samboer holder igjen og siden jeg ikke får gjørt stort uten han så skjer det lite;) Vi bruker ikke prev. så han er fullt medviten om at ting kan skje! Har ikm i midten av april. venter el om noen få dager;) Ladybug&Nicolai~31/8-07 mb20: Er fra Bergen og er 20 (21 i april). har vert sammen med samboer i bare ett år! men vi har det kjempefint:) vi har begynt å prøve på nr 1. og venter i spenning. vår første pp denne mnd! har ikm neste helg så er veldig spent! lurer på om eg hadde festesmerter i dag:P Ole Brumma 6pp Er fra Rogaland. 30 år og gift. Min mann er 28 år.. Vi har en datter på snart to år, og prøver nå på nr to.. Tok et år sist og håper ikke det tar like lang tid denn gangen. Er endel faktorer inni bildet som kan forhindre graviditet, men vi fikk det nå til sist, og håper vi klarer det en gang til!!! :-)
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #11 Skrevet 30. mars 2008 Silje*spiresnart*24pp Heter Silje Merethe, bor i Telemark. Sammen med min samboer, vi har vært sammen i 4år idag:o) Vært prøvere i 2år nå i mars, venter TR om ca 2 uker *trur jeg*! Hadde EL denne uka! Blir 21år i April, og samboer blir 24år i Juni. Vi prøver på vår første. Kaja 2pp (1sa) Jeg bor i Trøndelag. Har vært sammen med min samboer i 10 år:) Jeg er 25 (blir 26 i juni) og min samboer fylte nettopp 30 år. Vi har to barn fra før. En gutt på 6 år og ei jente på 3 år. Prøver nå på nr 3:) Har IKM i morgen:) M-79håperpå08gull Heter Monica, bor i Bergen og er 29 år... Snart.. Prøver på førstemann. 6.pp nå. Ikm 8.april. Jeg og min kjære giftet oss i fjor. Min kjære er 27 år. Lykke til til alle og måtte vi FORT få spire i magene våre!!!!!!!!!!!! Catalina Heter Catalina som dere ser pà nikcet bor i Nannestad (10 min.fra flyplassen) er nok dn minste hittil er 19 àr. Jeg og min kjaere har vaert sammen i 5 àr og vi pròver pà và fòrste! Er 6 dager over IKM sà jeg hàper virkelig at jeg har blitt gravid nà!!! krysser fingrene for alle sammen her. Ladybug Snart 26år fra telemark! Har vært sammen med min forlovede på 26 i snart 7år og vi fikk en sønn i aug. i fjor. Har også en gutt på snart 7 som er min samboers sønn fra et tidligere forhold. Vi er straks prøvere på nr. 2. Innen 3mnd er vi i gang. (jeg prøver hele tida jeg da, men samboer holder igjen og siden jeg ikke får gjørt stort uten han så skjer det lite;) Vi bruker ikke prev. så han er fullt medviten om at ting kan skje! Har ikm i midten av april. venter el om noen få dager;) Ladybug&Nicolai~31/8-07 mb20: Er fra Bergen og er 20 (21 i april). har vert sammen med samboer i bare ett år! men vi har det kjempefint:) vi har begynt å prøve på nr 1. og venter i spenning. vår første pp denne mnd! har ikm neste helg så er veldig spent! lurer på om eg hadde festesmerter i dag:P Ole Brumma 6pp Er fra Rogaland. 30 år og gift. Min mann er 28 år.. Vi har en datter på snart to år, og prøver nå på nr to.. Tok et år sist og håper ikke det tar like lang tid denn gangen. Er endel faktorer inni bildet som kan forhindre graviditet, men vi fikk det nå til sist, og håper vi klarer det en gang til!!! :-) Ole Brumma Myrtel 1pp er fra og bor helt nord i nordland. er 31 år og vært gift i 9. mannen min er 38 og vi har vært sammen siden jeg var 16. vi har en gutt fra før som er 9 år. brukte 10pp på å bli gravid sist. men sist spiste jeg veldig mye naproxen mot menssmerter, og nå har jeg lært at akkurat disse typene smertestillende kan gjøre det vanskeligere å bli gravid, så denne gangen har jeg ligget langt unna dem og får klare meg med varmepute og paraseth, så kansje det gjør en endring. håper det ihvertfall:-)) grunnen til at vi har ventet så lenge med nr 2 er at det tok veldig lang tid før bekkenet ble bedre, og jeg har vært gjennom ett attføringsopplegg på 4 år. bra tråd, så vet vi litt mere om personen bak nicket. hilsen myrtel
Mumsemams har født :) Skrevet 30. mars 2008 #12 Skrevet 30. mars 2008 Silje*spiresnart*24pp Heter Silje Merethe, bor i Telemark. Sammen med min samboer, vi har vært sammen i 4år idag:o) Vært prøvere i 2år nå i mars, venter TR om ca 2 uker *trur jeg*! Hadde EL denne uka! Blir 21år i April, og samboer blir 24år i Juni. Vi prøver på vår første. Kaja 2pp (1sa) Jeg bor i Trøndelag. Har vært sammen med min samboer i 10 år:) Jeg er 25 (blir 26 i juni) og min samboer fylte nettopp 30 år. Vi har to barn fra før. En gutt på 6 år og ei jente på 3 år. Prøver nå på nr 3:) Har IKM i morgen:) M-79håperpå08gull Heter Monica, bor i Bergen og er 29 år... Snart.. Prøver på førstemann. 6.pp nå. Ikm 8.april. Jeg og min kjære giftet oss i fjor. Min kjære er 27 år. Lykke til til alle og måtte vi FORT få spire i magene våre!!!!!!!!!!!! Catalina Heter Catalina som dere ser pà nikcet bor i Nannestad (10 min.fra flyplassen) er nok dn minste hittil er 19 àr. Jeg og min kjaere har vaert sammen i 5 àr og vi pròver pà và fòrste! Er 6 dager over IKM sà jeg hàper virkelig at jeg har blitt gravid nà!!! krysser fingrene for alle sammen her. Ladybug Snart 26år fra telemark! Har vært sammen med min forlovede på 26 i snart 7år og vi fikk en sønn i aug. i fjor. Har også en gutt på snart 7 som er min samboers sønn fra et tidligere forhold. Vi er straks prøvere på nr. 2. Innen 3mnd er vi i gang. (jeg prøver hele tida jeg da, men samboer holder igjen og siden jeg ikke får gjørt stort uten han så skjer det lite;) Vi bruker ikke prev. så han er fullt medviten om at ting kan skje! Har ikm i midten av april. venter el om noen få dager;) Ladybug&Nicolai~31/8-07 mb20: Er fra Bergen og er 20 (21 i april). har vert sammen med samboer i bare ett år! men vi har det kjempefint:) vi har begynt å prøve på nr 1. og venter i spenning. vår første pp denne mnd! har ikm neste helg så er veldig spent! lurer på om eg hadde festesmerter i dag:P Ole Brumma 6pp Er fra Rogaland. 30 år og gift. Min mann er 28 år.. Vi har en datter på snart to år, og prøver nå på nr to.. Tok et år sist og håper ikke det tar like lang tid denn gangen. Er endel faktorer inni bildet som kan forhindre graviditet, men vi fikk det nå til sist, og håper vi klarer det en gang til!!! :-) Lydia81 3pp: Er fra Agder, og er 27 år. Vi har vært sammen i 9 år, gift i snart 5 år og har en sønn som snart blir 4 år. Prøver nå på nr.2. Hadde IKM for 13 dager siden, TR kom i går. Håpte og trodde jeg skulle bli gravid i 2pp, ville gjerne ha i 2008, og jeg ble gravid i 2pp med førstemann. Men nå krysser vi fingrene for et nurk i januar/februar 2009
Attekattenoa Skrevet 30. mars 2008 #13 Skrevet 30. mars 2008 Silje*spiresnart*24pp Heter Silje Merethe, bor i Telemark. Sammen med min samboer, vi har vært sammen i 4år idag:o) Vært prøvere i 2år nå i mars, venter TR om ca 2 uker *trur jeg*! Hadde EL denne uka! Blir 21år i April, og samboer blir 24år i Juni. Vi prøver på vår første. Kaja 2pp (1sa) Jeg bor i Trøndelag. Har vært sammen med min samboer i 10 år:) Jeg er 25 (blir 26 i juni) og min samboer fylte nettopp 30 år. Vi har to barn fra før. En gutt på 6 år og ei jente på 3 år. Prøver nå på nr 3:) Har IKM i morgen:) M-79håperpå08gull Heter Monica, bor i Bergen og er 29 år... Snart.. Prøver på førstemann. 6.pp nå. Ikm 8.april. Jeg og min kjære giftet oss i fjor. Min kjære er 27 år. Lykke til til alle og måtte vi FORT få spire i magene våre!!!!!!!!!!!! Catalina Heter Catalina som dere ser pà nikcet bor i Nannestad (10 min.fra flyplassen) er nok dn minste hittil er 19 àr. Jeg og min kjaere har vaert sammen i 5 àr og vi pròver pà và fòrste! Er 6 dager over IKM sà jeg hàper virkelig at jeg har blitt gravid nà!!! krysser fingrene for alle sammen her. Ladybug Snart 26år fra telemark! Har vært sammen med min forlovede på 26 i snart 7år og vi fikk en sønn i aug. i fjor. Har også en gutt på snart 7 som er min samboers sønn fra et tidligere forhold. Vi er straks prøvere på nr. 2. Innen 3mnd er vi i gang. (jeg prøver hele tida jeg da, men samboer holder igjen og siden jeg ikke får gjørt stort uten han så skjer det lite;) Vi bruker ikke prev. så han er fullt medviten om at ting kan skje! Har ikm i midten av april. venter el om noen få dager;) Ladybug&Nicolai~31/8-07 mb20: Er fra Bergen og er 20 (21 i april). har vert sammen med samboer i bare ett år! men vi har det kjempefint:) vi har begynt å prøve på nr 1. og venter i spenning. vår første pp denne mnd! har ikm neste helg så er veldig spent! lurer på om eg hadde festesmerter i dag:P Ole Brumma 6pp Er fra Rogaland. 30 år og gift. Min mann er 28 år.. Vi har en datter på snart to år, og prøver nå på nr to.. Tok et år sist og håper ikke det tar like lang tid denn gangen. Er endel faktorer inni bildet som kan forhindre graviditet, men vi fikk det nå til sist, og håper vi klarer det en gang til!!! :-) Lydia81 3pp: Er fra Agder, og er 27 år. Vi har vært sammen i 9 år, gift i snart 5 år og har en sønn som snart blir 4 år. Prøver nå på nr.2. Hadde IKM for 13 dager siden, TR kom i går. Håpte og trodde jeg skulle bli gravid i 2pp, ville gjerne ha i 2008, og jeg ble gravid i 2pp med førstemann. Men nå krysser vi fingrene for et nurk i januar/februar 2009 2 små, prøver igjen: 29 år fra Hedmark. Forlovet - med konkrete gifteplaner, hehe:-) Har en datter på 8 år fra tidligere forhold, jeg og min kjære har en sønn sammen på 2 år. Prøvde ei god stund før vi ble gravide med han også - men klarte det mirakuløst nok til slutt selv, like før vi skulle begynne med behandling! Vært prøvere siden mars i fjor . Prøvd 3 pergokurer - uten å bli gravid. Nettopp fått innvilget prøverør ved St.Olavs - håper på å begynne om ikke altfor lenge=)
Katsi Skrevet 30. mars 2008 #14 Skrevet 30. mars 2008 Silje*spiresnart*24pp Heter Silje Merethe, bor i Telemark. Sammen med min samboer, vi har vært sammen i 4år idag:o) Vært prøvere i 2år nå i mars, venter TR om ca 2 uker *trur jeg*! Hadde EL denne uka! Blir 21år i April, og samboer blir 24år i Juni. Vi prøver på vår første. Kaja 2pp (1sa) Jeg bor i Trøndelag. Har vært sammen med min samboer i 10 år:) Jeg er 25 (blir 26 i juni) og min samboer fylte nettopp 30 år. Vi har to barn fra før. En gutt på 6 år og ei jente på 3 år. Prøver nå på nr 3:) Har IKM i morgen:) M-79håperpå08gull Heter Monica, bor i Bergen og er 29 år... Snart.. Prøver på førstemann. 6.pp nå. Ikm 8.april. Jeg og min kjære giftet oss i fjor. Min kjære er 27 år. Lykke til til alle og måtte vi FORT få spire i magene våre!!!!!!!!!!!! Catalina Heter Catalina som dere ser pà nikcet bor i Nannestad (10 min.fra flyplassen) er nok dn minste hittil er 19 àr. Jeg og min kjaere har vaert sammen i 5 àr og vi pròver pà và fòrste! Er 6 dager over IKM sà jeg hàper virkelig at jeg har blitt gravid nà!!! krysser fingrene for alle sammen her. Ladybug Snart 26år fra telemark! Har vært sammen med min forlovede på 26 i snart 7år og vi fikk en sønn i aug. i fjor. Har også en gutt på snart 7 som er min samboers sønn fra et tidligere forhold. Vi er straks prøvere på nr. 2. Innen 3mnd er vi i gang. (jeg prøver hele tida jeg da, men samboer holder igjen og siden jeg ikke får gjørt stort uten han så skjer det lite;) Vi bruker ikke prev. så han er fullt medviten om at ting kan skje! Har ikm i midten av april. venter el om noen få dager;) Ladybug&Nicolai~31/8-07 mb20: Er fra Bergen og er 20 (21 i april). har vert sammen med samboer i bare ett år! men vi har det kjempefint:) vi har begynt å prøve på nr 1. og venter i spenning. vår første pp denne mnd! har ikm neste helg så er veldig spent! lurer på om eg hadde festesmerter i dag:P Ole Brumma 6pp Er fra Rogaland. 30 år og gift. Min mann er 28 år.. Vi har en datter på snart to år, og prøver nå på nr to.. Tok et år sist og håper ikke det tar like lang tid denn gangen. Er endel faktorer inni bildet som kan forhindre graviditet, men vi fikk det nå til sist, og håper vi klarer det en gang til!!! :-) Lydia81 3pp: Er fra Agder, og er 27 år. Vi har vært sammen i 9 år, gift i snart 5 år og har en sønn som snart blir 4 år. Prøver nå på nr.2. Hadde IKM for 13 dager siden, TR kom i går. Håpte og trodde jeg skulle bli gravid i 2pp, ville gjerne ha i 2008, og jeg ble gravid i 2pp med førstemann. Men nå krysser vi fingrene for et nurk i januar/februar 2009 2 små, prøver igjen: 29 år fra Hedmark. Forlovet - med konkrete gifteplaner, hehe:-) Har en datter på 8 år fra tidligere forhold, jeg og min kjære har en sønn sammen på 2 år. Prøvde ei god stund før vi ble gravide med han også - men klarte det mirakuløst nok til slutt selv, like før vi skulle begynne med behandling! Vært prøvere siden mars i fjor . Prøvd 3 pergokurer - uten å bli gravid. Nettopp fått innvilget prøverør ved St.Olavs - håper på å begynne om ikke altfor lenge=) Katsi: 31 år fra Stavanger, vært gift i 10 år og har 2 fra før. En gutt på 3 og en jente på 6. Er i min 3 pp med IKM på onsdag. Har masse symptomer denne gang så nå er jeg spent Hvis det ikke har klaffet denne mnd så kommer vi ikke aktivt til å prøve før til sommeren. Sa opp jobben min men etter et nytt tilbud med kraftig lønnsforhøyelse sa jeg ja til å bli. Fikk tilbudet dagen etter EL så hvis jeg er gravid allerede har jeg ikke dårlig samvittighet, men føler det blir litt dumt å planlegge det nå. Håpe, håpe, vil ikke vente
muttepus Skrevet 30. mars 2008 #15 Skrevet 30. mars 2008 Silje*spiresnart*24pp Heter Silje Merethe, bor i Telemark. Sammen med min samboer, vi har vært sammen i 4år idag:o) Vært prøvere i 2år nå i mars, venter TR om ca 2 uker *trur jeg*! Hadde EL denne uka! Blir 21år i April, og samboer blir 24år i Juni. Vi prøver på vår første. Kaja 2pp (1sa) Jeg bor i Trøndelag. Har vært sammen med min samboer i 10 år:) Jeg er 25 (blir 26 i juni) og min samboer fylte nettopp 30 år. Vi har to barn fra før. En gutt på 6 år og ei jente på 3 år. Prøver nå på nr 3:) Har IKM i morgen:) M-79håperpå08gull Heter Monica, bor i Bergen og er 29 år... Snart.. Prøver på førstemann. 6.pp nå. Ikm 8.april. Jeg og min kjære giftet oss i fjor. Min kjære er 27 år. Lykke til til alle og måtte vi FORT få spire i magene våre!!!!!!!!!!!! Catalina Heter Catalina som dere ser pà nikcet bor i Nannestad (10 min.fra flyplassen) er nok dn minste hittil er 19 àr. Jeg og min kjaere har vaert sammen i 5 àr og vi pròver pà và fòrste! Er 6 dager over IKM sà jeg hàper virkelig at jeg har blitt gravid nà!!! krysser fingrene for alle sammen her. Ladybug Snart 26år fra telemark! Har vært sammen med min forlovede på 26 i snart 7år og vi fikk en sønn i aug. i fjor. Har også en gutt på snart 7 som er min samboers sønn fra et tidligere forhold. Vi er straks prøvere på nr. 2. Innen 3mnd er vi i gang. (jeg prøver hele tida jeg da, men samboer holder igjen og siden jeg ikke får gjørt stort uten han så skjer det lite;) Vi bruker ikke prev. så han er fullt medviten om at ting kan skje! Har ikm i midten av april. venter el om noen få dager;) Ladybug&Nicolai~31/8-07 mb20: Er fra Bergen og er 20 (21 i april). har vert sammen med samboer i bare ett år! men vi har det kjempefint:) vi har begynt å prøve på nr 1. og venter i spenning. vår første pp denne mnd! har ikm neste helg så er veldig spent! lurer på om eg hadde festesmerter i dag:P Ole Brumma 6pp Er fra Rogaland. 30 år og gift. Min mann er 28 år.. Vi har en datter på snart to år, og prøver nå på nr to.. Tok et år sist og håper ikke det tar like lang tid denn gangen. Er endel faktorer inni bildet som kan forhindre graviditet, men vi fikk det nå til sist, og håper vi klarer det en gang til!!! :-) Lydia81 3pp: Er fra Agder, og er 27 år. Vi har vært sammen i 9 år, gift i snart 5 år og har en sønn som snart blir 4 år. Prøver nå på nr.2. Hadde IKM for 13 dager siden, TR kom i går. Håpte og trodde jeg skulle bli gravid i 2pp, ville gjerne ha i 2008, og jeg ble gravid i 2pp med førstemann. Men nå krysser vi fingrene for et nurk i januar/februar 2009 2 små, prøver igjen: 29 år fra Hedmark. Forlovet - med konkrete gifteplaner, hehe:-) Har en datter på 8 år fra tidligere forhold, jeg og min kjære har en sønn sammen på 2 år. Prøvde ei god stund før vi ble gravide med han også - men klarte det mirakuløst nok til slutt selv, like før vi skulle begynne med behandling! Vært prøvere siden mars i fjor . Prøvd 3 pergokurer - uten å bli gravid. Nettopp fått innvilget prøverør ved St.Olavs - håper på å begynne om ikke altfor lenge=) Katsi: 31 år fra Stavanger, vært gift i 10 år og har 2 fra før. En gutt på 3 og en jente på 6. Er i min 3 pp med IKM på onsdag. Har masse symptomer denne gang så nå er jeg spent Hvis det ikke har klaffet denne mnd så kommer vi ikke aktivt til å prøve før til sommeren. Sa opp jobben min men etter et nytt tilbud med kraftig lønnsforhøyelse sa jeg ja til å bli. Fikk tilbudet dagen etter EL så hvis jeg er gravid allerede har jeg ikke dårlig samvittighet, men føler det blir litt dumt å planlegge det nå. Håpe, håpe, vil ikke vente muttepus 25 år fra Bergen, vært sammen med samboer i 2 år, prøver på første. Ble gravid i 2pp, men mistet i sa. Er nå i 1pp etter sa, men vi har valgt å vente til neste pp før vi prøver å bli gravide igjen; sånn for sikkerhets skyld!
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 30. mars 2008 #16 Skrevet 30. mars 2008 Silje*spiresnart*24pp Heter Silje Merethe, bor i Telemark. Sammen med min samboer, vi har vært sammen i 4år idag:o) Vært prøvere i 2år nå i mars, venter TR om ca 2 uker *trur jeg*! Hadde EL denne uka! Blir 21år i April, og samboer blir 24år i Juni. Vi prøver på vår første. Kaja 2pp (1sa) Jeg bor i Trøndelag. Har vært sammen med min samboer i 10 år:) Jeg er 25 (blir 26 i juni) og min samboer fylte nettopp 30 år. Vi har to barn fra før. En gutt på 6 år og ei jente på 3 år. Prøver nå på nr 3:) Har IKM i morgen:) M-79håperpå08gull Heter Monica, bor i Bergen og er 29 år... Snart.. Prøver på førstemann. 6.pp nå. Ikm 8.april. Jeg og min kjære giftet oss i fjor. Min kjære er 27 år. Lykke til til alle og måtte vi FORT få spire i magene våre!!!!!!!!!!!! Catalina Heter Catalina som dere ser pà nikcet bor i Nannestad (10 min.fra flyplassen) er nok dn minste hittil er 19 àr. Jeg og min kjaere har vaert sammen i 5 àr og vi pròver pà và fòrste! Er 6 dager over IKM sà jeg hàper virkelig at jeg har blitt gravid nà!!! krysser fingrene for alle sammen her. Ladybug Snart 26år fra telemark! Har vært sammen med min forlovede på 26 i snart 7år og vi fikk en sønn i aug. i fjor. Har også en gutt på snart 7 som er min samboers sønn fra et tidligere forhold. Vi er straks prøvere på nr. 2. Innen 3mnd er vi i gang. (jeg prøver hele tida jeg da, men samboer holder igjen og siden jeg ikke får gjørt stort uten han så skjer det lite;) Vi bruker ikke prev. så han er fullt medviten om at ting kan skje! Har ikm i midten av april. venter el om noen få dager;) Ladybug&Nicolai~31/8-07 mb20: Er fra Bergen og er 20 (21 i april). har vert sammen med samboer i bare ett år! men vi har det kjempefint:) vi har begynt å prøve på nr 1. og venter i spenning. vår første pp denne mnd! har ikm neste helg så er veldig spent! lurer på om eg hadde festesmerter i dag:P Ole Brumma 6pp Er fra Rogaland. 30 år og gift. Min mann er 28 år.. Vi har en datter på snart to år, og prøver nå på nr to.. Tok et år sist og håper ikke det tar like lang tid denn gangen. Er endel faktorer inni bildet som kan forhindre graviditet, men vi fikk det nå til sist, og håper vi klarer det en gang til!!! :-) Lydia81 3pp: Er fra Agder, og er 27 år. Vi har vært sammen i 9 år, gift i snart 5 år og har en sønn som snart blir 4 år. Prøver nå på nr.2. Hadde IKM for 13 dager siden, TR kom i går. Håpte og trodde jeg skulle bli gravid i 2pp, ville gjerne ha i 2008, og jeg ble gravid i 2pp med førstemann. Men nå krysser vi fingrene for et nurk i januar/februar 2009 2 små, prøver igjen: 29 år fra Hedmark. Forlovet - med konkrete gifteplaner, hehe:-) Har en datter på 8 år fra tidligere forhold, jeg og min kjære har en sønn sammen på 2 år. Prøvde ei god stund før vi ble gravide med han også - men klarte det mirakuløst nok til slutt selv, like før vi skulle begynne med behandling! Vært prøvere siden mars i fjor . Prøvd 3 pergokurer - uten å bli gravid. Nettopp fått innvilget prøverør ved St.Olavs - håper på å begynne om ikke altfor lenge=) Katsi: 31 år fra Stavanger, vært gift i 10 år og har 2 fra før. En gutt på 3 og en jente på 6. Er i min 3 pp med IKM på onsdag. Har masse symptomer denne gang så nå er jeg spent Hvis det ikke har klaffet denne mnd så kommer vi ikke aktivt til å prøve før til sommeren. Sa opp jobben min men etter et nytt tilbud med kraftig lønnsforhøyelse sa jeg ja til å bli. Fikk tilbudet dagen etter EL så hvis jeg er gravid allerede har jeg ikke dårlig samvittighet, men føler det blir litt dumt å planlegge det nå. Håpe, håpe, vil ikke vente Irene: er 21år, forlovet og samboer, han er 24år. Fra Oppland. Prøver på vårt første nå, prøvd siden oktober 07, klaffet nå i mars, men fikk en SA for ei ukes tid siden, var 5uker på vei. Bor på gård,med kuer,kalver,okser,hest, katt og hund trivelig. Jobber som ambulansepersonell, spennende yrke. Håper d klaffer for alle nå snart
Giinaღ Skrevet 30. mars 2008 #17 Skrevet 30. mars 2008 Silje*spiresnart*24pp Heter Silje Merethe, bor i Telemark. Sammen med min samboer, vi har vært sammen i 4år idag:o) Vært prøvere i 2år nå i mars, venter TR om ca 2 uker *trur jeg*! Hadde EL denne uka! Blir 21år i April, og samboer blir 24år i Juni. Vi prøver på vår første. Kaja 2pp (1sa) Jeg bor i Trøndelag. Har vært sammen med min samboer i 10 år:) Jeg er 25 (blir 26 i juni) og min samboer fylte nettopp 30 år. Vi har to barn fra før. En gutt på 6 år og ei jente på 3 år. Prøver nå på nr 3:) Har IKM i morgen:) M-79håperpå08gull Heter Monica, bor i Bergen og er 29 år... Snart.. Prøver på førstemann. 6.pp nå. Ikm 8.april. Jeg og min kjære giftet oss i fjor. Min kjære er 27 år. Lykke til til alle og måtte vi FORT få spire i magene våre!!!!!!!!!!!! Catalina Heter Catalina som dere ser pà nikcet bor i Nannestad (10 min.fra flyplassen) er nok dn minste hittil er 19 àr. Jeg og min kjaere har vaert sammen i 5 àr og vi pròver pà và fòrste! Er 6 dager over IKM sà jeg hàper virkelig at jeg har blitt gravid nà!!! krysser fingrene for alle sammen her. Ladybug Snart 26år fra telemark! Har vært sammen med min forlovede på 26 i snart 7år og vi fikk en sønn i aug. i fjor. Har også en gutt på snart 7 som er min samboers sønn fra et tidligere forhold. Vi er straks prøvere på nr. 2. Innen 3mnd er vi i gang. (jeg prøver hele tida jeg da, men samboer holder igjen og siden jeg ikke får gjørt stort uten han så skjer det lite;) Vi bruker ikke prev. så han er fullt medviten om at ting kan skje! Har ikm i midten av april. venter el om noen få dager;) Ladybug&Nicolai~31/8-07 mb20: Er fra Bergen og er 20 (21 i april). har vert sammen med samboer i bare ett år! men vi har det kjempefint:) vi har begynt å prøve på nr 1. og venter i spenning. vår første pp denne mnd! har ikm neste helg så er veldig spent! lurer på om eg hadde festesmerter i dag:P Ole Brumma 6pp Er fra Rogaland. 30 år og gift. Min mann er 28 år.. Vi har en datter på snart to år, og prøver nå på nr to.. Tok et år sist og håper ikke det tar like lang tid denn gangen. Er endel faktorer inni bildet som kan forhindre graviditet, men vi fikk det nå til sist, og håper vi klarer det en gang til!!! :-) Lydia81 3pp: Er fra Agder, og er 27 år. Vi har vært sammen i 9 år, gift i snart 5 år og har en sønn som snart blir 4 år. Prøver nå på nr.2. Hadde IKM for 13 dager siden, TR kom i går. Håpte og trodde jeg skulle bli gravid i 2pp, ville gjerne ha i 2008, og jeg ble gravid i 2pp med førstemann. Men nå krysser vi fingrene for et nurk i januar/februar 2009 2 små, prøver igjen: 29 år fra Hedmark. Forlovet - med konkrete gifteplaner, hehe:-) Har en datter på 8 år fra tidligere forhold, jeg og min kjære har en sønn sammen på 2 år. Prøvde ei god stund før vi ble gravide med han også - men klarte det mirakuløst nok til slutt selv, like før vi skulle begynne med behandling! Vært prøvere siden mars i fjor . Prøvd 3 pergokurer - uten å bli gravid. Nettopp fått innvilget prøverør ved St.Olavs - håper på å begynne om ikke altfor lenge=) Katsi: 31 år fra Stavanger, vært gift i 10 år og har 2 fra før. En gutt på 3 og en jente på 6. Er i min 3 pp med IKM på onsdag. Har masse symptomer denne gang så nå er jeg spent Hvis det ikke har klaffet denne mnd så kommer vi ikke aktivt til å prøve før til sommeren. Sa opp jobben min men etter et nytt tilbud med kraftig lønnsforhøyelse sa jeg ja til å bli. Fikk tilbudet dagen etter EL så hvis jeg er gravid allerede har jeg ikke dårlig samvittighet, men føler det blir litt dumt å planlegge det nå. Håpe, håpe, vil ikke vente Giina: 33 år fra Oslo, forlovet i snart et år med min kjære som er 29 år. Dette vil bli første barn for oss begge. Vi er prøvere siden sept'07 med en MA bak oss. Er i 1. pp etter MA og håper sånn det klaffer igjen snart. Har EL i dag eller i morgen
Giinaღ Skrevet 30. mars 2008 #18 Skrevet 30. mars 2008 Silje*spiresnart*24pp Heter Silje Merethe, bor i Telemark. Sammen med min samboer, vi har vært sammen i 4år idag:o) Vært prøvere i 2år nå i mars, venter TR om ca 2 uker *trur jeg*! Hadde EL denne uka! Blir 21år i April, og samboer blir 24år i Juni. Vi prøver på vår første. Kaja 2pp (1sa) Jeg bor i Trøndelag. Har vært sammen med min samboer i 10 år:) Jeg er 25 (blir 26 i juni) og min samboer fylte nettopp 30 år. Vi har to barn fra før. En gutt på 6 år og ei jente på 3 år. Prøver nå på nr 3:) Har IKM i morgen:) M-79håperpå08gull Heter Monica, bor i Bergen og er 29 år... Snart.. Prøver på førstemann. 6.pp nå. Ikm 8.april. Jeg og min kjære giftet oss i fjor. Min kjære er 27 år. Lykke til til alle og måtte vi FORT få spire i magene våre!!!!!!!!!!!! Catalina Heter Catalina som dere ser pà nikcet bor i Nannestad (10 min.fra flyplassen) er nok dn minste hittil er 19 àr. Jeg og min kjaere har vaert sammen i 5 àr og vi pròver pà và fòrste! Er 6 dager over IKM sà jeg hàper virkelig at jeg har blitt gravid nà!!! krysser fingrene for alle sammen her. Ladybug Snart 26år fra telemark! Har vært sammen med min forlovede på 26 i snart 7år og vi fikk en sønn i aug. i fjor. Har også en gutt på snart 7 som er min samboers sønn fra et tidligere forhold. Vi er straks prøvere på nr. 2. Innen 3mnd er vi i gang. (jeg prøver hele tida jeg da, men samboer holder igjen og siden jeg ikke får gjørt stort uten han så skjer det lite;) Vi bruker ikke prev. så han er fullt medviten om at ting kan skje! Har ikm i midten av april. venter el om noen få dager;) Ladybug&Nicolai~31/8-07 mb20: Er fra Bergen og er 20 (21 i april). har vert sammen med samboer i bare ett år! men vi har det kjempefint:) vi har begynt å prøve på nr 1. og venter i spenning. vår første pp denne mnd! har ikm neste helg så er veldig spent! lurer på om eg hadde festesmerter i dag:P Ole Brumma 6pp Er fra Rogaland. 30 år og gift. Min mann er 28 år.. Vi har en datter på snart to år, og prøver nå på nr to.. Tok et år sist og håper ikke det tar like lang tid denn gangen. Er endel faktorer inni bildet som kan forhindre graviditet, men vi fikk det nå til sist, og håper vi klarer det en gang til!!! :-) Lydia81 3pp: Er fra Agder, og er 27 år. Vi har vært sammen i 9 år, gift i snart 5 år og har en sønn som snart blir 4 år. Prøver nå på nr.2. Hadde IKM for 13 dager siden, TR kom i går. Håpte og trodde jeg skulle bli gravid i 2pp, ville gjerne ha i 2008, og jeg ble gravid i 2pp med førstemann. Men nå krysser vi fingrene for et nurk i januar/februar 2009 2 små, prøver igjen: 29 år fra Hedmark. Forlovet - med konkrete gifteplaner, hehe:-) Har en datter på 8 år fra tidligere forhold, jeg og min kjære har en sønn sammen på 2 år. Prøvde ei god stund før vi ble gravide med han også - men klarte det mirakuløst nok til slutt selv, like før vi skulle begynne med behandling! Vært prøvere siden mars i fjor . Prøvd 3 pergokurer - uten å bli gravid. Nettopp fått innvilget prøverør ved St.Olavs - håper på å begynne om ikke altfor lenge=) Katsi: 31 år fra Stavanger, vært gift i 10 år og har 2 fra før. En gutt på 3 og en jente på 6. Er i min 3 pp med IKM på onsdag. Har masse symptomer denne gang så nå er jeg spent Hvis det ikke har klaffet denne mnd så kommer vi ikke aktivt til å prøve før til sommeren. Sa opp jobben min men etter et nytt tilbud med kraftig lønnsforhøyelse sa jeg ja til å bli. Fikk tilbudet dagen etter EL så hvis jeg er gravid allerede har jeg ikke dårlig samvittighet, men føler det blir litt dumt å planlegge det nå. Håpe, håpe, vil ikke vente muttepus 25 år fra Bergen, vært sammen med samboer i 2 år, prøver på første. Ble gravid i 2pp, men mistet i sa. Er nå i 1pp etter sa, men vi har valgt å vente til neste pp før vi prøver å bli gravide igjen; sånn for sikkerhets skyld! Giina: 33 år fra Oslo, forlovet i snart et år med min kjære som er 29 år. Dette vil bli første barn for oss begge. Vi er prøvere siden sept'07 med en MA bak oss. Er i 1. pp etter MA og håper sånn det klaffer igjen snart. Har EL i dag eller i morgen
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #19 Skrevet 30. mars 2008 Silje*spiresnart*24pp Heter Silje Merethe, bor i Telemark. Sammen med min samboer, vi har vært sammen i 4år idag:o) Vært prøvere i 2år nå i mars, venter TR om ca 2 uker *trur jeg*! Hadde EL denne uka! Blir 21år i April, og samboer blir 24år i Juni. Vi prøver på vår første. Kaja 2pp (1sa) Jeg bor i Trøndelag. Har vært sammen med min samboer i 10 år:) Jeg er 25 (blir 26 i juni) og min samboer fylte nettopp 30 år. Vi har to barn fra før. En gutt på 6 år og ei jente på 3 år. Prøver nå på nr 3:) Har IKM i morgen:) M-79håperpå08gull Heter Monica, bor i Bergen og er 29 år... Snart.. Prøver på førstemann. 6.pp nå. Ikm 8.april. Jeg og min kjære giftet oss i fjor. Min kjære er 27 år. Lykke til til alle og måtte vi FORT få spire i magene våre!!!!!!!!!!!! Catalina Heter Catalina som dere ser pà nikcet bor i Nannestad (10 min.fra flyplassen) er nok dn minste hittil er 19 àr. Jeg og min kjaere har vaert sammen i 5 àr og vi pròver pà và fòrste! Er 6 dager over IKM sà jeg hàper virkelig at jeg har blitt gravid nà!!! krysser fingrene for alle sammen her. Ladybug Snart 26år fra telemark! Har vært sammen med min forlovede på 26 i snart 7år og vi fikk en sønn i aug. i fjor. Har også en gutt på snart 7 som er min samboers sønn fra et tidligere forhold. Vi er straks prøvere på nr. 2. Innen 3mnd er vi i gang. (jeg prøver hele tida jeg da, men samboer holder igjen og siden jeg ikke får gjørt stort uten han så skjer det lite;) Vi bruker ikke prev. så han er fullt medviten om at ting kan skje! Har ikm i midten av april. venter el om noen få dager;) Ladybug&Nicolai~31/8-07 mb20: Er fra Bergen og er 20 (21 i april). har vert sammen med samboer i bare ett år! men vi har det kjempefint:) vi har begynt å prøve på nr 1. og venter i spenning. vår første pp denne mnd! har ikm neste helg så er veldig spent! lurer på om eg hadde festesmerter i dag:P Ole Brumma 6pp Er fra Rogaland. 30 år og gift. Min mann er 28 år.. Vi har en datter på snart to år, og prøver nå på nr to.. Tok et år sist og håper ikke det tar like lang tid denn gangen. Er endel faktorer inni bildet som kan forhindre graviditet, men vi fikk det nå til sist, og håper vi klarer det en gang til!!! :-) Lydia81 3pp: Er fra Agder, og er 27 år. Vi har vært sammen i 9 år, gift i snart 5 år og har en sønn som snart blir 4 år. Prøver nå på nr.2. Hadde IKM for 13 dager siden, TR kom i går. Håpte og trodde jeg skulle bli gravid i 2pp, ville gjerne ha i 2008, og jeg ble gravid i 2pp med førstemann. Men nå krysser vi fingrene for et nurk i januar/februar 2009 2 små, prøver igjen: 29 år fra Hedmark. Forlovet - med konkrete gifteplaner, hehe:-) Har en datter på 8 år fra tidligere forhold, jeg og min kjære har en sønn sammen på 2 år. Prøvde ei god stund før vi ble gravide med han også - men klarte det mirakuløst nok til slutt selv, like før vi skulle begynne med behandling! Vært prøvere siden mars i fjor . Prøvd 3 pergokurer - uten å bli gravid. Nettopp fått innvilget prøverør ved St.Olavs - håper på å begynne om ikke altfor lenge=) Katsi: 31 år fra Stavanger, vært gift i 10 år og har 2 fra før. En gutt på 3 og en jente på 6. Er i min 3 pp med IKM på onsdag. Har masse symptomer denne gang så nå er jeg spent Hvis det ikke har klaffet denne mnd så kommer vi ikke aktivt til å prøve før til sommeren. Sa opp jobben min men etter et nytt tilbud med kraftig lønnsforhøyelse sa jeg ja til å bli. Fikk tilbudet dagen etter EL så hvis jeg er gravid allerede har jeg ikke dårlig samvittighet, men føler det blir litt dumt å planlegge det nå. Håpe, håpe, vil ikke vente muttepus 25 år fra Bergen, vært sammen med samboer i 2 år, prøver på første. Ble gravid i 2pp, men mistet i sa. Er nå i 1pp etter sa, men vi har valgt å vente til neste pp før vi prøver å bli gravide igjen; sånn for sikkerhets skyld! Giina: 33 år fra Oslo, forlovet i snart et år med min kjære som er 29 år. Dette vil bli første barn for oss begge. Vi er prøvere siden sept'07 med en MA bak oss. Er i 1. pp etter MA og håper sånn det klaffer igjen snart. Har EL i dag eller i morgen Giina Gunn71: 37 år fra Sunnmøre. Har tre barn (5, 10 og 13,5år). Mannen min er 36, og vi har vært sammen i 16 år, gift i 12. Har d fantastisk fint sammen!! Håper på nr.4 (har litt problemer..men-men..). TR idag, så hååååååååper jeg at jeg ALDRI får se den mer !! Gunn
venter sistemann 38 uker Skrevet 30. mars 2008 #20 Skrevet 30. mars 2008 Jeg heter Helene og er 33 år, samboer 40. Vi bor i Fredrikstad. Vi har en gutt på 7 måneder sammen. Han har en jente på 8 fra før, og jeg har 4 barn på 9, 8, 5 og 4 år fra forrige ekteskap. Det høres sikkert litt sprøtt ut, men jeg har lyst på en liten til med samboeren. Lysten på baby igjen dukket plutselig opp, for jeg brukte først minipille og satte deretter inn hormonspiral etter sistemann. Jeg reagerte på hormonene og var ikke til å bo i hus med, så jeg tok ut hele greia. Så nå sitter jeg her og er babysjuk igjen. Vet ikke engang om jeg har fått igjen mensen, for med hormonspiralen blødde jeg i 6 uker i strekk før jeg tok den ut. Er ganske sikker på at jeg hadde EL forrige helg, så tiden får vise hva som skjer.
lykkelig78 Skrevet 30. mars 2008 #21 Skrevet 30. mars 2008 Silje*spiresnart*24pp Heter Silje Merethe, bor i Telemark. Sammen med min samboer, vi har vært sammen i 4år idag:o) Vært prøvere i 2år nå i mars, venter TR om ca 2 uker *trur jeg*! Hadde EL denne uka! Blir 21år i April, og samboer blir 24år i Juni. Vi prøver på vår første. Kaja 2pp (1sa) Jeg bor i Trøndelag. Har vært sammen med min samboer i 10 år:) Jeg er 25 (blir 26 i juni) og min samboer fylte nettopp 30 år. Vi har to barn fra før. En gutt på 6 år og ei jente på 3 år. Prøver nå på nr 3:) Har IKM i morgen:) M-79håperpå08gull Heter Monica, bor i Bergen og er 29 år... Snart.. Prøver på førstemann. 6.pp nå. Ikm 8.april. Jeg og min kjære giftet oss i fjor. Min kjære er 27 år. Lykke til til alle og måtte vi FORT få spire i magene våre!!!!!!!!!!!! Catalina Heter Catalina som dere ser pà nikcet bor i Nannestad (10 min.fra flyplassen) er nok dn minste hittil er 19 àr. Jeg og min kjaere har vaert sammen i 5 àr og vi pròver pà và fòrste! Er 6 dager over IKM sà jeg hàper virkelig at jeg har blitt gravid nà!!! krysser fingrene for alle sammen her. Ladybug Snart 26år fra telemark! Har vært sammen med min forlovede på 26 i snart 7år og vi fikk en sønn i aug. i fjor. Har også en gutt på snart 7 som er min samboers sønn fra et tidligere forhold. Vi er straks prøvere på nr. 2. Innen 3mnd er vi i gang. (jeg prøver hele tida jeg da, men samboer holder igjen og siden jeg ikke får gjørt stort uten han så skjer det lite;) Vi bruker ikke prev. så han er fullt medviten om at ting kan skje! Har ikm i midten av april. venter el om noen få dager;) Ladybug&Nicolai~31/8-07 mb20: Er fra Bergen og er 20 (21 i april). har vert sammen med samboer i bare ett år! men vi har det kjempefint:) vi har begynt å prøve på nr 1. og venter i spenning. vår første pp denne mnd! har ikm neste helg så er veldig spent! lurer på om eg hadde festesmerter i dag:P Ole Brumma 6pp Er fra Rogaland. 30 år og gift. Min mann er 28 år.. Vi har en datter på snart to år, og prøver nå på nr to.. Tok et år sist og håper ikke det tar like lang tid denn gangen. Er endel faktorer inni bildet som kan forhindre graviditet, men vi fikk det nå til sist, og håper vi klarer det en gang til!!! :-) Lydia81 3pp: Er fra Agder, og er 27 år. Vi har vært sammen i 9 år, gift i snart 5 år og har en sønn som snart blir 4 år. Prøver nå på nr.2. Hadde IKM for 13 dager siden, TR kom i går. Håpte og trodde jeg skulle bli gravid i 2pp, ville gjerne ha i 2008, og jeg ble gravid i 2pp med førstemann. Men nå krysser vi fingrene for et nurk i januar/februar 2009 2 små, prøver igjen: 29 år fra Hedmark. Forlovet - med konkrete gifteplaner, hehe:-) Har en datter på 8 år fra tidligere forhold, jeg og min kjære har en sønn sammen på 2 år. Prøvde ei god stund før vi ble gravide med han også - men klarte det mirakuløst nok til slutt selv, like før vi skulle begynne med behandling! Vært prøvere siden mars i fjor . Prøvd 3 pergokurer - uten å bli gravid. Nettopp fått innvilget prøverør ved St.Olavs - håper på å begynne om ikke altfor lenge=) Katsi: 31 år fra Stavanger, vært gift i 10 år og har 2 fra før. En gutt på 3 og en jente på 6. Er i min 3 pp med IKM på onsdag. Har masse symptomer denne gang så nå er jeg spent Hvis det ikke har klaffet denne mnd så kommer vi ikke aktivt til å prøve før til sommeren. Sa opp jobben min men etter et nytt tilbud med kraftig lønnsforhøyelse sa jeg ja til å bli. Fikk tilbudet dagen etter EL så hvis jeg er gravid allerede har jeg ikke dårlig samvittighet, men føler det blir litt dumt å planlegge det nå. Håpe, håpe, vil ikke vente muttepus 25 år fra Bergen, vært sammen med samboer i 2 år, prøver på første. Ble gravid i 2pp, men mistet i sa. Er nå i 1pp etter sa, men vi har valgt å vente til neste pp før vi prøver å bli gravide igjen; sånn for sikkerhets skyld! Giina: 33 år fra Oslo, forlovet i snart et år med min kjære som er 29 år. Dette vil bli første barn for oss begge. Vi er prøvere siden sept'07 med en MA bak oss. Er i 1. pp etter MA og håper sånn det klaffer igjen snart. Har EL i dag eller i morgen Giina Gunn71: 37 år fra Sunnmøre. Har tre barn (5, 10 og 13,5år). Mannen min er 36, og vi har vært sammen i 16 år, gift i 12. Har d fantastisk fint sammen!! Håper på nr.4 (har litt problemer..men-men..). TR idag, så hååååååååper jeg at jeg ALDRI får se den mer !! Gunn Gunn71 lykkelig78: 29 år, bor i Oslo. Forlovet i snart 1 år. Prøver på vår første. Er i 8 pp nå, og har neste ikm 4-5 april. Så jeg er spent på utfallet av denne perioden!
Ønskenurk i magen-har født:-D Skrevet 30. mars 2008 #22 Skrevet 30. mars 2008 Silje*spiresnart*24pp Heter Silje Merethe, bor i Telemark. Sammen med min samboer, vi har vært sammen i 4år idag:o) Vært prøvere i 2år nå i mars, venter TR om ca 2 uker *trur jeg*! Hadde EL denne uka! Blir 21år i April, og samboer blir 24år i Juni. Vi prøver på vår første. Kaja 2pp (1sa) Jeg bor i Trøndelag. Har vært sammen med min samboer i 10 år:) Jeg er 25 (blir 26 i juni) og min samboer fylte nettopp 30 år. Vi har to barn fra før. En gutt på 6 år og ei jente på 3 år. Prøver nå på nr 3:) Har IKM i morgen:) M-79håperpå08gull Heter Monica, bor i Bergen og er 29 år... Snart.. Prøver på førstemann. 6.pp nå. Ikm 8.april. Jeg og min kjære giftet oss i fjor. Min kjære er 27 år. Lykke til til alle og måtte vi FORT få spire i magene våre!!!!!!!!!!!! Catalina Heter Catalina som dere ser pà nikcet bor i Nannestad (10 min.fra flyplassen) er nok dn minste hittil er 19 àr. Jeg og min kjaere har vaert sammen i 5 àr og vi pròver pà và fòrste! Er 6 dager over IKM sà jeg hàper virkelig at jeg har blitt gravid nà!!! krysser fingrene for alle sammen her. Ladybug Snart 26år fra telemark! Har vært sammen med min forlovede på 26 i snart 7år og vi fikk en sønn i aug. i fjor. Har også en gutt på snart 7 som er min samboers sønn fra et tidligere forhold. Vi er straks prøvere på nr. 2. Innen 3mnd er vi i gang. (jeg prøver hele tida jeg da, men samboer holder igjen og siden jeg ikke får gjørt stort uten han så skjer det lite;) Vi bruker ikke prev. så han er fullt medviten om at ting kan skje! Har ikm i midten av april. venter el om noen få dager;) Ladybug&Nicolai~31/8-07 mb20: Er fra Bergen og er 20 (21 i april). har vert sammen med samboer i bare ett år! men vi har det kjempefint:) vi har begynt å prøve på nr 1. og venter i spenning. vår første pp denne mnd! har ikm neste helg så er veldig spent! lurer på om eg hadde festesmerter i dag:P Ole Brumma 6pp Er fra Rogaland. 30 år og gift. Min mann er 28 år.. Vi har en datter på snart to år, og prøver nå på nr to.. Tok et år sist og håper ikke det tar like lang tid denn gangen. Er endel faktorer inni bildet som kan forhindre graviditet, men vi fikk det nå til sist, og håper vi klarer det en gang til!!! :-) Lydia81 3pp: Er fra Agder, og er 27 år. Vi har vært sammen i 9 år, gift i snart 5 år og har en sønn som snart blir 4 år. Prøver nå på nr.2. Hadde IKM for 13 dager siden, TR kom i går. Håpte og trodde jeg skulle bli gravid i 2pp, ville gjerne ha i 2008, og jeg ble gravid i 2pp med førstemann. Men nå krysser vi fingrene for et nurk i januar/februar 2009 2 små, prøver igjen: 29 år fra Hedmark. Forlovet - med konkrete gifteplaner, hehe:-) Har en datter på 8 år fra tidligere forhold, jeg og min kjære har en sønn sammen på 2 år. Prøvde ei god stund før vi ble gravide med han også - men klarte det mirakuløst nok til slutt selv, like før vi skulle begynne med behandling! Vært prøvere siden mars i fjor . Prøvd 3 pergokurer - uten å bli gravid. Nettopp fått innvilget prøverør ved St.Olavs - håper på å begynne om ikke altfor lenge=) Katsi: 31 år fra Stavanger, vært gift i 10 år og har 2 fra før. En gutt på 3 og en jente på 6. Er i min 3 pp med IKM på onsdag. Har masse symptomer denne gang så nå er jeg spent Hvis det ikke har klaffet denne mnd så kommer vi ikke aktivt til å prøve før til sommeren. Sa opp jobben min men etter et nytt tilbud med kraftig lønnsforhøyelse sa jeg ja til å bli. Fikk tilbudet dagen etter EL så hvis jeg er gravid allerede har jeg ikke dårlig samvittighet, men føler det blir litt dumt å planlegge det nå. Håpe, håpe, vil ikke vente muttepus 25 år fra Bergen, vært sammen med samboer i 2 år, prøver på første. Ble gravid i 2pp, men mistet i sa. Er nå i 1pp etter sa, men vi har valgt å vente til neste pp før vi prøver å bli gravide igjen; sånn for sikkerhets skyld! Giina: 33 år fra Oslo, forlovet i snart et år med min kjære som er 29 år. Dette vil bli første barn for oss begge. Vi er prøvere siden sept'07 med en MA bak oss. Er i 1. pp etter MA og håper sånn det klaffer igjen snart. Har EL i dag eller i morgen Giina Gunn71: 37 år fra Sunnmøre. Har tre barn (5, 10 og 13,5år). Mannen min er 36, og vi har vært sammen i 16 år, gift i 12. Har d fantastisk fint sammen!! Håper på nr.4 (har litt problemer..men-men..). TR idag, så hååååååååper jeg at jeg ALDRI får se den mer !! Gunn Gunn71 lykkelig78: 29 år, bor i Oslo. Forlovet i snart 1 år. Prøver på vår første. Er i 8 pp nå, og har neste ikm 4-5 april. Så jeg er spent på utfallet av denne perioden! lykkelig78 Oss2+1?? Vi er 24 begge to, 25 i år.Bor i Sarpsborg. Hvert sammen i 2 år, og snart et år siden jeg slutta på pilla. Hadde en sa i september. Var veldig klar for en ny med engang, men jeg fikk "roa" ned etter noen månder. Nå er vi klare og håper på klaff om ikke lenge:-)
JulieF*Victoria* Skrevet 30. mars 2008 #23 Skrevet 30. mars 2008 Silje*spiresnart*24pp Heter Silje Merethe, bor i Telemark. Sammen med min samboer, vi har vært sammen i 4år idag:o) Vært prøvere i 2år nå i mars, venter TR om ca 2 uker *trur jeg*! Hadde EL denne uka! Blir 21år i April, og samboer blir 24år i Juni. Vi prøver på vår første. Kaja 2pp (1sa) Jeg bor i Trøndelag. Har vært sammen med min samboer i 10 år:) Jeg er 25 (blir 26 i juni) og min samboer fylte nettopp 30 år. Vi har to barn fra før. En gutt på 6 år og ei jente på 3 år. Prøver nå på nr 3:) Har IKM i morgen:) M-79håperpå08gull Heter Monica, bor i Bergen og er 29 år... Snart.. Prøver på førstemann. 6.pp nå. Ikm 8.april. Jeg og min kjære giftet oss i fjor. Min kjære er 27 år. Lykke til til alle og måtte vi FORT få spire i magene våre!!!!!!!!!!!! Catalina Heter Catalina som dere ser pà nikcet bor i Nannestad (10 min.fra flyplassen) er nok dn minste hittil er 19 àr. Jeg og min kjaere har vaert sammen i 5 àr og vi pròver pà và fòrste! Er 6 dager over IKM sà jeg hàper virkelig at jeg har blitt gravid nà!!! krysser fingrene for alle sammen her. Ladybug Snart 26år fra telemark! Har vært sammen med min forlovede på 26 i snart 7år og vi fikk en sønn i aug. i fjor. Har også en gutt på snart 7 som er min samboers sønn fra et tidligere forhold. Vi er straks prøvere på nr. 2. Innen 3mnd er vi i gang. (jeg prøver hele tida jeg da, men samboer holder igjen og siden jeg ikke får gjørt stort uten han så skjer det lite;) Vi bruker ikke prev. så han er fullt medviten om at ting kan skje! Har ikm i midten av april. venter el om noen få dager;) Ladybug&Nicolai~31/8-07 mb20: Er fra Bergen og er 20 (21 i april). har vert sammen med samboer i bare ett år! men vi har det kjempefint:) vi har begynt å prøve på nr 1. og venter i spenning. vår første pp denne mnd! har ikm neste helg så er veldig spent! lurer på om eg hadde festesmerter i dag:P Ole Brumma 6pp Er fra Rogaland. 30 år og gift. Min mann er 28 år.. Vi har en datter på snart to år, og prøver nå på nr to.. Tok et år sist og håper ikke det tar like lang tid denn gangen. Er endel faktorer inni bildet som kan forhindre graviditet, men vi fikk det nå til sist, og håper vi klarer det en gang til!!! :-) Lydia81 3pp: Er fra Agder, og er 27 år. Vi har vært sammen i 9 år, gift i snart 5 år og har en sønn som snart blir 4 år. Prøver nå på nr.2. Hadde IKM for 13 dager siden, TR kom i går. Håpte og trodde jeg skulle bli gravid i 2pp, ville gjerne ha i 2008, og jeg ble gravid i 2pp med førstemann. Men nå krysser vi fingrene for et nurk i januar/februar 2009 2 små, prøver igjen: 29 år fra Hedmark. Forlovet - med konkrete gifteplaner, hehe:-) Har en datter på 8 år fra tidligere forhold, jeg og min kjære har en sønn sammen på 2 år. Prøvde ei god stund før vi ble gravide med han også - men klarte det mirakuløst nok til slutt selv, like før vi skulle begynne med behandling! Vært prøvere siden mars i fjor . Prøvd 3 pergokurer - uten å bli gravid. Nettopp fått innvilget prøverør ved St.Olavs - håper på å begynne om ikke altfor lenge=) Katsi: 31 år fra Stavanger, vært gift i 10 år og har 2 fra før. En gutt på 3 og en jente på 6. Er i min 3 pp med IKM på onsdag. Har masse symptomer denne gang så nå er jeg spent Hvis det ikke har klaffet denne mnd så kommer vi ikke aktivt til å prøve før til sommeren. Sa opp jobben min men etter et nytt tilbud med kraftig lønnsforhøyelse sa jeg ja til å bli. Fikk tilbudet dagen etter EL så hvis jeg er gravid allerede har jeg ikke dårlig samvittighet, men føler det blir litt dumt å planlegge det nå. Håpe, håpe, vil ikke vente muttepus 25 år fra Bergen, vært sammen med samboer i 2 år, prøver på første. Ble gravid i 2pp, men mistet i sa. Er nå i 1pp etter sa, men vi har valgt å vente til neste pp før vi prøver å bli gravide igjen; sånn for sikkerhets skyld! Giina: 33 år fra Oslo, forlovet i snart et år med min kjære som er 29 år. Dette vil bli første barn for oss begge. Vi er prøvere siden sept'07 med en MA bak oss. Er i 1. pp etter MA og håper sånn det klaffer igjen snart. Har EL i dag eller i morgen Giina Gunn71: 37 år fra Sunnmøre. Har tre barn (5, 10 og 13,5år). Mannen min er 36, og vi har vært sammen i 16 år, gift i 12. Har d fantastisk fint sammen!! Håper på nr.4 (har litt problemer..men-men..). TR idag, så hååååååååper jeg at jeg ALDRI får se den mer !! Gunn Gunn71 lykkelig78: 29 år, bor i Oslo. Forlovet i snart 1 år. Prøver på vår første. Er i 8 pp nå, og har neste ikm 4-5 april. Så jeg er spent på utfallet av denne perioden! lykkelig78 Oss2+1?? Vi er 24 begge to, 25 i år.Bor i Sarpsborg. Hvert sammen i 2 år, og snart et år siden jeg slutta på pilla. Hadde en sa i september. Var veldig klar for en ny med engang, men jeg fikk "roa" ned etter noen månder. Nå er vi klare og håper på klaff om ikke lenge:-) Oss2+1? 5pp etter sa JulieF Jeg er en jente på 23 år som bor i Akershus/nær Lillestrøm. Jeg har en samboer på 31 år, og vi har vært kjærester i snart 5 år. Vi har prøvd på vår første siden august 07, men har enda ikke fått det til...Så nå skal hvertfall jeg til legen og gynekolog til neste uke og sjekke at alt er ok=)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #24 Skrevet 30. mars 2008 Silje*spiresnart*24pp Heter Silje Merethe, bor i Telemark. Sammen med min samboer, vi har vært sammen i 4år idag:o) Vært prøvere i 2år nå i mars, venter TR om ca 2 uker *trur jeg*! Hadde EL denne uka! Blir 21år i April, og samboer blir 24år i Juni. Vi prøver på vår første. Kaja 2pp (1sa) Jeg bor i Trøndelag. Har vært sammen med min samboer i 10 år:) Jeg er 25 (blir 26 i juni) og min samboer fylte nettopp 30 år. Vi har to barn fra før. En gutt på 6 år og ei jente på 3 år. Prøver nå på nr 3:) Har IKM i morgen:) M-79håperpå08gull Heter Monica, bor i Bergen og er 29 år... Snart.. Prøver på førstemann. 6.pp nå. Ikm 8.april. Jeg og min kjære giftet oss i fjor. Min kjære er 27 år. Lykke til til alle og måtte vi FORT få spire i magene våre!!!!!!!!!!!! Catalina Heter Catalina som dere ser pà nikcet bor i Nannestad (10 min.fra flyplassen) er nok dn minste hittil er 19 àr. Jeg og min kjaere har vaert sammen i 5 àr og vi pròver pà và fòrste! Er 6 dager over IKM sà jeg hàper virkelig at jeg har blitt gravid nà!!! krysser fingrene for alle sammen her. Ladybug Snart 26år fra telemark! Har vært sammen med min forlovede på 26 i snart 7år og vi fikk en sønn i aug. i fjor. Har også en gutt på snart 7 som er min samboers sønn fra et tidligere forhold. Vi er straks prøvere på nr. 2. Innen 3mnd er vi i gang. (jeg prøver hele tida jeg da, men samboer holder igjen og siden jeg ikke får gjørt stort uten han så skjer det lite;) Vi bruker ikke prev. så han er fullt medviten om at ting kan skje! Har ikm i midten av april. venter el om noen få dager;) Ladybug&Nicolai~31/8-07 mb20: Er fra Bergen og er 20 (21 i april). har vert sammen med samboer i bare ett år! men vi har det kjempefint:) vi har begynt å prøve på nr 1. og venter i spenning. vår første pp denne mnd! har ikm neste helg så er veldig spent! lurer på om eg hadde festesmerter i dag:P Ole Brumma 6pp Er fra Rogaland. 30 år og gift. Min mann er 28 år.. Vi har en datter på snart to år, og prøver nå på nr to.. Tok et år sist og håper ikke det tar like lang tid denn gangen. Er endel faktorer inni bildet som kan forhindre graviditet, men vi fikk det nå til sist, og håper vi klarer det en gang til!!! :-) Ole Brumma Myrtel 1pp er fra og bor helt nord i nordland. er 31 år og vært gift i 9. mannen min er 38 og vi har vært sammen siden jeg var 16. vi har en gutt fra før som er 9 år. brukte 10pp på å bli gravid sist. men sist spiste jeg veldig mye naproxen mot menssmerter, og nå har jeg lært at akkurat disse typene smertestillende kan gjøre det vanskeligere å bli gravid, så denne gangen har jeg ligget langt unna dem og får klare meg med varmepute og paraseth, så kansje det gjør en endring. håper det ihvertfall:-)) grunnen til at vi har ventet så lenge med nr 2 er at det tok veldig lang tid før bekkenet ble bedre, og jeg har vært gjennom ett attføringsopplegg på 4 år. bra tråd, så vet vi litt mere om personen bak nicket. hilsen myrtel Lydia81 3pp: Er fra Agder, og er 27 år. Vi har vært sammen i 9 år, gift i snart 5 år og har en sønn som snart blir 4 år. Prøver nå på nr.2. Hadde IKM for 13 dager siden, TR kom i går. Håpte og trodde jeg skulle bli gravid i 2pp, ville gjerne ha i 2008, og jeg ble gravid i 2pp med førstemann. Men nå krysser vi fingrene for et nurk i januar/februar 2009 2 små, prøver igjen: 29 år fra Hedmark. Forlovet - med konkrete gifteplaner, hehe:-) Har en datter på 8 år fra tidligere forhold, jeg og min kjære har en sønn sammen på 2 år. Prøvde ei god stund før vi ble gravide med han også - men klarte det mirakuløst nok til slutt selv, like før vi skulle begynne med behandling! Vært prøvere siden mars i fjor . Prøvd 3 pergokurer - uten å bli gravid. Nettopp fått innvilget prøverør ved St.Olavs - håper på å begynne om ikke altfor lenge=) Katsi: 31 år fra Stavanger, vært gift i 10 år og har 2 fra før. En gutt på 3 og en jente på 6. Er i min 3 pp med IKM på onsdag. Har masse symptomer denne gang så nå er jeg spent Hvis det ikke har klaffet denne mnd så kommer vi ikke aktivt til å prøve før til sommeren. Sa opp jobben min men etter et nytt tilbud med kraftig lønnsforhøyelse sa jeg ja til å bli. Fikk tilbudet dagen etter EL så hvis jeg er gravid allerede har jeg ikke dårlig samvittighet, men føler det blir litt dumt å planlegge det nå. Håpe, håpe, vil ikke vente Irene: er 21år, forlovet og samboer, han er 24år. Fra Oppland. Prøver på vårt første nå, prøvd siden oktober 07, klaffet nå i mars, men fikk en SA for ei ukes tid siden, var 5uker på vei. Bor på gård,med kuer,kalver,okser,hest, katt og hund trivelig. Jobber som ambulansepersonell, spennende yrke. Håper d klaffer for alle nå snart Giina: 33 år fra Oslo, forlovet i snart et år med min kjære som er 29 år. Dette vil bli første barn for oss begge. Vi er prøvere siden sept'07 med en MA bak oss. Er i 1. pp etter MA og håper sånn det klaffer igjen snart. Har EL i dag eller i morgen muttepus 25 år fra Bergen, vært sammen med samboer i 2 år, prøver på første. Ble gravid i 2pp, men mistet i sa. Er nå i 1pp etter sa, men vi har valgt å vente til neste pp før vi prøver å bli gravide igjen; sånn for sikkerhets skyld! Gunn71: 37 år fra Sunnmøre. Har tre barn (5, 10 og 13,5år). Mannen min er 36, og vi har vært sammen i 16 år, gift i 12. Har d fantastisk fint sammen!! Håper på nr.4 (har litt problemer..men-men..). TR idag, så hååååååååper jeg at jeg ALDRI får se den mer !! Gunn håper på nr 6: Jeg heter Helene og er 33 år, samboer 40. Vi bor i Fredrikstad. Vi har en gutt på 7 måneder sammen. Han har en jente på 8 fra før, og jeg har 4 barn på 9, 8, 5 og 4 år fra forrige ekteskap. Det høres sikkert litt sprøtt ut, men jeg har lyst på en liten til med samboeren. Lysten på baby igjen dukket plutselig opp, for jeg brukte først minipille og satte deretter inn hormonspiral etter sistemann. Jeg reagerte på hormonene og var ikke til å bo i hus med, så jeg tok ut hele greia. Så nå sitter jeg her og er babysjuk igjen. Vet ikke engang om jeg har fått igjen mensen, for med hormonspiralen blødde jeg i 6 uker i strekk før jeg tok den ut. Er ganske sikker på at jeg hadde EL forrige helg, så tiden får vise hva som skjer. lykkelig78: 29 år, bor i Oslo. Forlovet i snart 1 år. Prøver på vår første. Er i 8 pp nå, og har neste ikm 4-5 april. Så jeg er spent på utfallet av denne perioden! Oss2+1?? Vi er 24 begge to, 25 i år.Bor i Sarpsborg. Hvert sammen i 2 år, og snart et år siden jeg slutta på pilla. Hadde en sa i september. Var veldig klar for en ny med engang, men jeg fikk "roa" ned etter noen månder. Nå er vi klare og håper på klaff om ikke lenge:-) JulieF Jeg er en jente på 23 år som bor i Akershus/nær Lillestrøm. Jeg har en samboer på 31 år, og vi har vært kjærester i snart 5 år. Vi har prøvd på vår første siden august 07, men har enda ikke fått det til...Så nå skal hvertfall jeg til legen og gynekolog til neste uke og sjekke at alt er ok=)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 30. mars 2008 #25 Skrevet 30. mars 2008 Silje*spiresnart*24pp Heter Silje Merethe, bor i Telemark. Sammen med min samboer, vi har vært sammen i 4år idag:o) Vært prøvere i 2år nå i mars, venter TR om ca 2 uker *trur jeg*! Hadde EL denne uka! Blir 21år i April, og samboer blir 24år i Juni. Vi prøver på vår første. Kaja 2pp (1sa) Jeg bor i Trøndelag. Har vært sammen med min samboer i 10 år:) Jeg er 25 (blir 26 i juni) og min samboer fylte nettopp 30 år. Vi har to barn fra før. En gutt på 6 år og ei jente på 3 år. Prøver nå på nr 3:) Har IKM i morgen:) M-79håperpå08gull Heter Monica, bor i Bergen og er 29 år... Snart.. Prøver på førstemann. 6.pp nå. Ikm 8.april. Jeg og min kjære giftet oss i fjor. Min kjære er 27 år. Lykke til til alle og måtte vi FORT få spire i magene våre!!!!!!!!!!!! Catalina Heter Catalina som dere ser pà nikcet bor i Nannestad (10 min.fra flyplassen) er nok dn minste hittil er 19 àr. Jeg og min kjaere har vaert sammen i 5 àr og vi pròver pà và fòrste! Er 6 dager over IKM sà jeg hàper virkelig at jeg har blitt gravid nà!!! krysser fingrene for alle sammen her. Ladybug Snart 26år fra telemark! Har vært sammen med min forlovede på 26 i snart 7år og vi fikk en sønn i aug. i fjor. Har også en gutt på snart 7 som er min samboers sønn fra et tidligere forhold. Vi er straks prøvere på nr. 2. Innen 3mnd er vi i gang. (jeg prøver hele tida jeg da, men samboer holder igjen og siden jeg ikke får gjørt stort uten han så skjer det lite;) Vi bruker ikke prev. så han er fullt medviten om at ting kan skje! Har ikm i midten av april. venter el om noen få dager;) Ladybug&Nicolai~31/8-07 mb20: Er fra Bergen og er 20 (21 i april). har vert sammen med samboer i bare ett år! men vi har det kjempefint:) vi har begynt å prøve på nr 1. og venter i spenning. vår første pp denne mnd! har ikm neste helg så er veldig spent! lurer på om eg hadde festesmerter i dag:P Ole Brumma 6pp Er fra Rogaland. 30 år og gift. Min mann er 28 år.. Vi har en datter på snart to år, og prøver nå på nr to.. Tok et år sist og håper ikke det tar like lang tid denn gangen. Er endel faktorer inni bildet som kan forhindre graviditet, men vi fikk det nå til sist, og håper vi klarer det en gang til!!! :-) Ole Brumma Myrtel 1pp er fra og bor helt nord i nordland. er 31 år og vært gift i 9. mannen min er 38 og vi har vært sammen siden jeg var 16. vi har en gutt fra før som er 9 år. brukte 10pp på å bli gravid sist. men sist spiste jeg veldig mye naproxen mot menssmerter, og nå har jeg lært at akkurat disse typene smertestillende kan gjøre det vanskeligere å bli gravid, så denne gangen har jeg ligget langt unna dem og får klare meg med varmepute og paraseth, så kansje det gjør en endring. håper det ihvertfall:-)) grunnen til at vi har ventet så lenge med nr 2 er at det tok veldig lang tid før bekkenet ble bedre, og jeg har vært gjennom ett attføringsopplegg på 4 år. bra tråd, så vet vi litt mere om personen bak nicket. hilsen myrtel Lydia81 3pp: Er fra Agder, og er 27 år. Vi har vært sammen i 9 år, gift i snart 5 år og har en sønn som snart blir 4 år. Prøver nå på nr.2. Hadde IKM for 13 dager siden, TR kom i går. Håpte og trodde jeg skulle bli gravid i 2pp, ville gjerne ha i 2008, og jeg ble gravid i 2pp med førstemann. Men nå krysser vi fingrene for et nurk i januar/februar 2009 2 små, prøver igjen: 29 år fra Hedmark. Forlovet - med konkrete gifteplaner, hehe:-) Har en datter på 8 år fra tidligere forhold, jeg og min kjære har en sønn sammen på 2 år. Prøvde ei god stund før vi ble gravide med han også - men klarte det mirakuløst nok til slutt selv, like før vi skulle begynne med behandling! Vært prøvere siden mars i fjor . Prøvd 3 pergokurer - uten å bli gravid. Nettopp fått innvilget prøverør ved St.Olavs - håper på å begynne om ikke altfor lenge=) Katsi: 31 år fra Stavanger, vært gift i 10 år og har 2 fra før. En gutt på 3 og en jente på 6. Er i min 3 pp med IKM på onsdag. Har masse symptomer denne gang så nå er jeg spent Hvis det ikke har klaffet denne mnd så kommer vi ikke aktivt til å prøve før til sommeren. Sa opp jobben min men etter et nytt tilbud med kraftig lønnsforhøyelse sa jeg ja til å bli. Fikk tilbudet dagen etter EL så hvis jeg er gravid allerede har jeg ikke dårlig samvittighet, men føler det blir litt dumt å planlegge det nå. Håpe, håpe, vil ikke vente Irene: er 21år, forlovet og samboer, han er 24år. Fra Oppland. Prøver på vårt første nå, prøvd siden oktober 07, klaffet nå i mars, men fikk en SA for ei ukes tid siden, var 5uker på vei. Bor på gård,med kuer,kalver,okser,hest, katt og hund trivelig. Jobber som ambulansepersonell, spennende yrke. Håper d klaffer for alle nå snart Giina: 33 år fra Oslo, forlovet i snart et år med min kjære som er 29 år. Dette vil bli første barn for oss begge. Vi er prøvere siden sept'07 med en MA bak oss. Er i 1. pp etter MA og håper sånn det klaffer igjen snart. Har EL i dag eller i morgen muttepus 25 år fra Bergen, vært sammen med samboer i 2 år, prøver på første. Ble gravid i 2pp, men mistet i sa. Er nå i 1pp etter sa, men vi har valgt å vente til neste pp før vi prøver å bli gravide igjen; sånn for sikkerhets skyld! Gunn71: 37 år fra Sunnmøre. Har tre barn (5, 10 og 13,5år). Mannen min er 36, og vi har vært sammen i 16 år, gift i 12. Har d fantastisk fint sammen!! Håper på nr.4 (har litt problemer..men-men..). TR idag, så hååååååååper jeg at jeg ALDRI får se den mer !! Gunn håper på nr 6: Jeg heter Helene og er 33 år, samboer 40. Vi bor i Fredrikstad. Vi har en gutt på 7 måneder sammen. Han har en jente på 8 fra før, og jeg har 4 barn på 9, 8, 5 og 4 år fra forrige ekteskap. Det høres sikkert litt sprøtt ut, men jeg har lyst på en liten til med samboeren. Lysten på baby igjen dukket plutselig opp, for jeg brukte først minipille og satte deretter inn hormonspiral etter sistemann. Jeg reagerte på hormonene og var ikke til å bo i hus med, så jeg tok ut hele greia. Så nå sitter jeg her og er babysjuk igjen. Vet ikke engang om jeg har fått igjen mensen, for med hormonspiralen blødde jeg i 6 uker i strekk før jeg tok den ut. Er ganske sikker på at jeg hadde EL forrige helg, så tiden får vise hva som skjer. lykkelig78: 29 år, bor i Oslo. Forlovet i snart 1 år. Prøver på vår første. Er i 8 pp nå, og har neste ikm 4-5 april. Så jeg er spent på utfallet av denne perioden! Oss2+1?? Vi er 24 begge to, 25 i år.Bor i Sarpsborg. Hvert sammen i 2 år, og snart et år siden jeg slutta på pilla. Hadde en sa i september. Var veldig klar for en ny med engang, men jeg fikk "roa" ned etter noen månder. Nå er vi klare og håper på klaff om ikke lenge:-) JulieF Jeg er en jente på 23 år som bor i Akershus/nær Lillestrøm. Jeg har en samboer på 31 år, og vi har vært kjærester i snart 5 år. Vi har prøvd på vår første siden august 07, men har enda ikke fått det til...Så nå skal hvertfall jeg til legen og gynekolog til neste uke og sjekke at alt er ok=) *dreamer* Jeg heter Silje og bor i Oslo sammen med kjæresten min. Jeg er 21 og han er 24. Vi har vært sammen i 5 år, begynte prøvingen i desember 06. Hadde en tiiidlig SA i september. Venter på at sambo skal bli med på utredning, men ser ikke ut til at det blir med det første. Vi prøver på vår første:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå