Gå til innhold

Hei alle sammen! Husker dere..


Anbefalte innlegg

Skrevet

å stille klokka i kveld? :) Bare en liten påminnelse om at den skal stilles i dag for dere som kanskje hadde glemt det! Ha en fortsatt fin lørdagskveld, jenter! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, gjorde det kl ti for å være helt sikker. Glemte det ifjor, og da kom jeg på jobb kl syv istede for åtte. Visste om det, men hadde bare glemt å stille vekkerklokke på mobben. Verste av alt vi var to stk

Skrevet

hehe..been there, done that..hørtes farlig kjent ut! :P

 

Jobbet for noen år tilbake som frokostservitør og da var det å stille klokken andre veien..lo litt etterhvert som gjester kom trappende opp en time for sent til frokost..men da hadde jeg selvfølgelig laget klar tallerker i tilfelle det var noen uheldige sjeler som gikk glipp av frokosten pga. stilling av klokka...rart hvor fort glemmer slikt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...