Lamaungene 07 og 10 Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 å stille klokka i kveld? Bare en liten påminnelse om at den skal stilles i dag for dere som kanskje hadde glemt det! Ha en fortsatt fin lørdagskveld, jenter!
pablo Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Hei, gjorde det kl ti for å være helt sikker. Glemte det ifjor, og da kom jeg på jobb kl syv istede for åtte. Visste om det, men hadde bare glemt å stille vekkerklokke på mobben. Verste av alt vi var to stk
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2008 hehe..been there, done that..hørtes farlig kjent ut! Jobbet for noen år tilbake som frokostservitør og da var det å stille klokken andre veien..lo litt etterhvert som gjester kom trappende opp en time for sent til frokost..men da hadde jeg selvfølgelig laget klar tallerker i tilfelle det var noen uheldige sjeler som gikk glipp av frokosten pga. stilling av klokka...rart hvor fort glemmer slikt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå