Gå til innhold

Blir nesten sjokkert jeg.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke vært på DIB så mye, og nå har jeg sittet og lest hva folk har skrevet på ulike tråder. Blir ganske sjokkert over hva folk gidder og bruke tiden sin på å diskutere og snakke stygt om andre. Trodde dette var en side hvor man kunne utveksle erfaringer og få råd fra andre, men nå er jeg rett og slett skikkelig skeptisk til å spørre om ting her, vet jo aldri hva slags svar man kan få...Jeg mener at hele hensikten med denne siden blir borte når det blir sånn. Er sikker på at det er mange andre enn meg som også mener det samme, som kanskje kvier seg for å spørre om ting pga den stemningen som er her inne på noen av trådene. Synes det er veldig synd at noen skal ødelegge en SÅ fin side med sånt tull.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er alltid noen som må ødelegge. Desverre mer enn en. Men det er jo en som går igjen spesielt her inne da. Helt fjernt spør du meg.

Skrevet

jeg synes det er rart at ikke enkelte brukere kan bli utnevnt til moderatorer på frivillig basis her på dinbaby.com...dette fungerer veldig bra på type iform.no og lignende sider..skal en ha anonymknapp er det spesielt viktig at en har en form for kontroll da ting fort kan gå ut av proporsjoner slik som i kveld..:o

Tror kanskje jeg skal sende en liten oppfordring til dinbaby.com om akkurat dette..? :)

Skrevet

Ja, det er en god idé. Blir lei meg jeg når jeg leser disse trådene, og hva folk kan få seg til å si.Utrolig synd...Håper det går an å få gjort noe med det, slik at denne siden kan bli brukt til det den er ment for:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...