lillegutt mars o7 Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Her inne skal det vises respekt,og alle fortjener et svar i en hyggelig tone. Hva er det som gjør det så attraktivt å krangle her inne? La oss andre få lov til å kose oss her inne hvor vi utveksler meninger og råd!Uten å være redd ofr å få hat-innlegg mot en!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Til folk skjønner at kranglesiden er kranglesiden
lillegutt mars o7 Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. mars 2008 Det bør iallefall holdes en bedre holdning her inne.. Men som du ser,du blir bare sletta så... God natt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå