Septemberstjerna og Martine Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Hehe, alle roper på deg... Vet ikke om du så det, men i tråden min skrev jeg til deg... Om det er aktuelt å flytte, så blir det til Drammen;) Noen bra bhg å anbefale? Hihi.... Vi snakker kanskje et år fram i tid, men greit å undersøke litt
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Solhaugen, oppå her hvor vi bor. SUPERFORNØYD! Og det er overflod av plasser her også Kom kom! Har ikke sett det, men skal gå inn og sjekke nå Hyggelig å se deg her igjen, lenge siden nå!
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Må bare legge til at det er SÅ hyggelig at du har truffet noen og at ting er bra med dere! Har tenkt masse på deg!
Mayken Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Hei, ikke meningen å blande meg inn, men Vannverksdammen er også en fin barnehage:)
Septemberstjerna og Martine Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2008 Hehe.. Koselig med folk som blader seg inn da Greit å vite... *noterer i den lille boken*
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 Kommer du snikende med barnehageanbefalinger kanINA?! Sett sånt a! *flire*
Septemberstjerna og Martine Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. mars 2008 Ja, ikke sant? År og dag siden jeg har vært aktiv her nå... Har jo sett at du er på msn, men ikke i kveld... Livet har vært en diger berg og dalbane, men nå ser jeg et lite lys i tunnelen Oppå all annen dritt som har vært, har jeg fått vite at jeg har en svulst i hodet, men den virker ufarlig og jeg venter en operasjen om ikke så lenge for å ta den bort *klageklage* Gruer meg mest til å være borte fra vesla. Tenk, lille vesla er halvannet år i dag faktisk Hun er hos pappaen sin i helga, så jeg feirer dagen hennes med et par glass vin her hjemme i ensomheten. Min "drømmemann" er på kompis-hyttetur....... Hvordan er formen din da? Og når er familieforøkelsen ventet?
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #8 Skrevet 29. mars 2008 Er litt av og på den mnsgreien. Føler meg så "forpliktet" til å svare alt og alle når jeg er der:p Sliiitsomt. KAn jo ikke gå på do engang:p Oi, svulst i hodet? Du må holde meg oppdatert, håper virkelig det er helt ufarlig! (noe det heldigvis ofte er! optimist optimist!) Ja, de er blitt så store disse småttisene våre. Prater hun mye (og uforståelig?) hun også? Her er det mange fortellinger på en dag, skjønner lite men moro er det! Hørtes forøvrig digg ut med helt alene og vin! *misunnelig* Formen er grei den egentlig, terminen er 30 mai. 8 og en halv uke igjen! Er allerede meget utålmodig. Ikke like festlig som sist gitt... Hehe... Åh, håper denne drømmemannen og du flytter til Drammen, det hadde vært kos!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå