Gå til innhold

Vondt i ryggen!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så vondt i ryggen, ikke akkurat i korsryggen, men litt ovenfor. Mellom skulderblad og korsrygg lissom. Og det er på begge sider. Noen som har noe lignende? Er litt over 11 uker nå. Er så redd, er så bekymret for at det er noe som ikke stemmer.... Synes det minner så mye om menssmerter, selv om de sitter mer i korsryggen... Jeg vil ikke miste fosteret mitt!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :-)

Høres ut som nyrebekkenbetennelse! Prøv å banke forsiktig over nyrene for å kjenne om du er bankeøm.

Jeg ville tatt en tur snarest på legevakten og levert en urinprøve + latt de sett på deg.

Lykke til så mye :-))

Har nok ingenting med babyen å gjøre det der :-)

Skrevet

Jeg har det nøyaktig sånn som du beskriver...Er 10 uker idag. Har kriminelt vondt i ryggen, men det sitter litt høyere opp enn korsryggen, ca fra midjehøyde og opp mot skulderbladhøyde. "alle" stillinger er vonde, kjenes litt "støl-sliten" ut uten at det er det det er... Har også vondt på begge sider, men kanskje aller mest på høyre side.. Vurderer å dra til legevakten idag, for det er helt forferdelig...

Vi får oppdatere hverandre! ;o)

Skrevet

Hvordan gikk det, babyfrøken? Jeg har banket, men det er ikke spesielt vondt. Var på kontroll onsdag, og da hadde jeg me urinprøve, som var fin. Men ikke sikkert de sjekket i forhold til evt nyrebekkenbetennelse der... Jeg har også mest vondt på høyresiden. Kjennes ut som om en har stått hele helga med fysisk arbeid som har vært hardt til ryggen, litt sånn "støl-sliten" ja.

Men takk for svar!

Skrevet

Hei igjen (",)

Det ble litt bedre etter en 5timer lang kjøretur i bil av alle ting, så jeg har ikke vært hos legevakten.

-Men! Jeg har snakket med to venninner av meg som er turnusleger, og de mener, uavhengig av hverandre (og uten å ha "sett" meg), at det kan være muskelspenninger som følge av leddbånd etc som skal strekke seg osv i forbindelse med alt det andre rare som skjer i kroppen (",) At det er hormonene sin skyld rett og slett.

Ingen av dem som nevnte nyrebekkenbetennelse, og jeg har ikke noe vondt ved "banking" jeg heller. Ingen av dem som trodde det var noe farlig heller. Skal uansett til legen min imorgen, så da får vi høre hva hun mener ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...