Gå til innhold

Hytteprosjekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har lyst på liten hytte ved sjøen...og vi tråler annonser etter noe rimelig.I Sverige er det helt overkommelige priser på en helt grei liten stuge.

Tenk da...sitte å dyppe tærne i vannet og nyte stillheten...vekk fra gale svigers og klagete naboer :))

Da snakker vi ferier....men det er laaaaang vei frem til drømmen blir virkelig.Har en bedre halvdel som må tenke,jeg er nok mere impuls ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trenger da ikke tenke på denslags, og å ha en liten stuga i Sverige må da virkelig være toppen av lykke... pappan min har også et hus i ett annet land, og han er så glad for det!

Jeg gleder meg til vi er kommet så langt økonomisk at vi kan tenke den veien vi også!

Skrevet

Enig...tenking er oppskrytt og somlete :)

Vi låner ikke....jeg sparer og sparer, og vips om et års tid så kan vi kjøpe et bittelite paradis. Vi trenger ikke strøm og sånt.Hytte skal være litt primitivt.Bare det er tilgang til vann og godisbutikker er jeg fornøyd ;)

Skrevet

Jeg kunne godt lånt litt penger til ei hytte også jeg, om vi hadde hatt råd til det, men nå når vi er relativt nyetablerte med tusen unger og en inntekt så stopper det seg i grunnen selv.... :-)

åhh tenk så deilig å ha en liten hytte ved sjøen :-))) for en lykke!

Skrevet

Tror heller ikke banken har lyst til å låne oss så fryktelig mange flere penger.....så drømmen må bli oppsparte midler og salget av bilen min :)

Det er så synd at alt skal være så dyrt,lån,hus og det å ha barn at man ikke får gjort så mange hyggelige ting.

Foreløpig har vi leid sånne kystledhytter gjennom Oslofjorden friluftsråd. De er helt topp,og veldig billig :))

Skrevet

vi vet at om vi skal klare å holde kontakt med vestlandet så bør vi skaffe oss et eget sted å bo i ferier, men fysj og pføy så dyrt det er.....

Skrevet

Det er det som er så irriterende. Men plutselig dukker det opp en sjanse for dere,og så har dere feriested :)

Nå må jeg ile ut med bilen min å plukke opp storejenta...hun sms"et og ba om å bli plukket opp om 10 min rett nedi her :))

Og jeg liker ikke at hun går alene på kvelden,og hun er superflink til å holde tiden....men jeg er plutselig tilbake!!

Smugrøyker for oss begge på vei til garagen.........;)

Skrevet

Høres veldig deilig ut. Vi er også veldig på jakt etter hytte for tiden. Har hytte på åremål i dag, men vurderer å kjøpe eget, men akk så dyrt. Så jeg tror egentlig at jeg får feste min lit til den store Lottogevinsten! Mannen mener at det vel neppe er særlig realisttiskt, men med mine evner på sprafronten vet jeg neimenn ikke. Kan neppe gi dårligere uttelling ;-))

Skrevet

Vet du hva:-)

Å drømme om denne hytten, tråle annonser og prate sene kvelder om drømmen, det er halve gleden!!!

Jeg var også den heldige eier av hytte nær sjøen for noen år siden og jeg husker årene før vi kjøpte den:-) Jeg drømte til og med om den om natten....og en dag kom den til oss! Men vi fikk ikke tilslag på budet. Et halvt år etterpå ringte eieren og spurte om vi fremdeles var intr......og gjett om da - fikk den godt under takst til og med:-)

Så fortsett og drøm og spar - jeg er helt overbevist om at du sitter på din egen hytte om ikke altfor lang tid:-) Og nyter stillheten og drømmen som ble virkelig:-)

Skrevet

Hytte ved sjøen hadde vært veldig hyggelig. Og, i Sverige har man jo fremdeles mulighet til å realisere den drømmen. Morsomt å se gjennom annonser. Og, selv om det ikke blir akkurat den hytten, så synes jeg det er fint å se på alle bildene å få ideer :-)

Ser dere har leid disse kystledhyttene. Så annonser for disse på internett. Synes du det var bra, noen du kan anbefale? Vi kommer nok bare til å være hjemme i sommer, så tenkte litt på det, bare for å få litt avveksling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...