Gå til innhold

Dritgrei!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tar ikke natta.....les på innlegget om Pirates of .... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er godt!

Skrevet

nå ble jeg rørt og glad for hundrede gang i dag :-)))

Jeg har akkurat snakket med mamman min, og mormoren min og dritgreipappaen.... men det ekle går ikke vekk likevel... jaja, jeg er nok ikke riktig vel bevart.

jordmor sa foresten tusen fine ting til meg i går... dte kan jeg leve litt på kjenner jeg :-)

Skrevet

Godt du har folk å snakke med....det hjelper kanskje bittelitt akkurat da :)

Sånne ekle følelser er noe dritt....jeg kaller det angst når jeg får det. Og da hjelper det å ha noe fint å tenke på,sånn som de tusen som jordmor sa til deg :))) Tenk det frem og kjenn på den følelsen.

Har du sett god kveld Norge enda? Der er enda litt Farmen,og jakten på kjærligheten og annen sladder....Ofte hjelper det å få masse annen input å aktivisere hjernen med :)

Nå løper jeg ut å smugrøyker litt...for strikking er jeg veldig lite god til,er megakløne på håndarbeid generelt.

Hvordan går det med morfar? Om jeg kan spørre om det.....

Skrevet

Morfar overlevde nattens operasjon, og de fant ikke de alvorlige komplikasjonene som de først fryktet. Men han ligger i narkose, og blir holdt i narkose fordi de skal operere enda en gang på mandag tror jeg. så vi vet jo egentlig ikke hvordan det er med han, men legene sier at de i grunnen er fornøyde med resulatet.

Skrevet

Det er jo bra det da,at legene er fornøyde.Tenkte kanskje det var noe nytt siden du hadde snakket med mormor :)

Snart bare en time igjen så kommer dritgreimannen hjem,vips så fort tiden går..og så må vi huske å stille klokka i natt....kanskje du skal stille dem nå og la han tro han kommer en time forsent ;)

Skrevet

hahaha nei uff... nå er dritgreijenta her, blid og glad i pysjen sin, og jeg orket ikke å være streng... det straffer seg... shitt altså... jaja.... jeg får være litt streng etterpå.

Skrevet

Sånne små søte trøtte men blide pysjebarn er deilige :)

Synes det var lurt av henne å komme å holde mamman med selskap. Hun kan jo sove litt på sofaen vettu.....vips er de så store og sterke som min snupp og da savner man det ;)

Sier hun som bråker sånn litt ekstra hver kveld når hun legger seg....for kanskje minstemann våkner og må ligge ved siden av mamman sin :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...