Gå til innhold

sier han JEG ELSKER DEG?

Anbefalte innlegg

Skrevet

mannen min sier det aldri...bare love you, baby, glad i deg osv.

men han skriver det alltid på kort feks til bursdag, jul , valentine...

har sagt mange ganger at jeg savner det. når jeg spør han, sier han at han selvsagt elsker meg...

er veldi dårlig til å si det selv etter ting vi har vært igjennom som har såret meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min sier æ ælska dæ hver eneste dag, og det er så koslig å høre. men det blir jo litt som å gi å ta.. dersom du ikke er noe flink å fortelle han det, blir nok ikke han flinkere heller..

kanskje du rett å slett skal begynne å ta iniativet selv, lage til en romantisk kveld osv.. han er nok like glad i deg selvom han ikke sier akkuratt"jeg elsker deg" ordene. du skriver jo at han ofte forteller deg at han er glad i deg..

Skrevet

Hva med og ta opp at du vil høre de ordene pågrunn av at du har blitt sikkelig såret da.

Skrevet

jeg vet han gjør det, men fatter ikke at de ordene tydeligvis er så vriene å få ut...er det flaut å si dem, eller?

hi

Skrevet

Kan ikke skjønne at det skal være vanskelig å si de ordene til en man er gift med, men alle er forskjellige og det kommer vel ofte ann på hva slags forhold man har til det fra oppveksten og/eller tidligere forhold.

Men det går ann å øve seg opp på å si det og det burde jo mannen din kunne gjøre om det betyr mye for deg å høre akkurat de ordene!

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Om vi ikke sier det hver dag så omtrent. I alle fall når vi legger oss.

Han kan sitte og se på meg og bare buse ut: Jeg elsker deg så utrolig masse :-)

Veldig koselig synes jeg :-)

Skrevet

Min sier det hver kveld før vi sovner..

Skrevet

Blir dere ikke lei av å høre det hver dag? Tilslutt mister jo ordene sin betydning :S

En gang i blandt er nok for meg :)

Skrevet

Kan ikke bli lei av høre det vel?

Nei, jeg synes det er kjempekoselig at mannen min sier det til meg: ) Så ofte han vil: )

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Så absolutt ikke!!!! Så lenge jeg har samme følelser for han er det jo bare helt supert å høre det. Og når han kikker på meg med det nydelige smilet i tillegg så *smelt* :-)

Skrevet

Ja det gjør han :-) og jeg sier ofte også. Prøver å få sagt det hver kveld før vi sovner ihvertfall.

Skrevet

Ja, kjæresten min sier det flere ganger, hver eneste dag!!!

Og jeg til han=) Har vi alltid gjort..i over 3år nå=)=)

Like herlig å høre han si det hver gang<3

Skrevet

sier det hver dag. både på melding og med ord:) og hver gang vi skal sove. nå sier han.god natt jentene mine , elsker dere masse:)

Skrevet

typen sier elsker deg vær dag til meg,men som ei lenger ned her,blir liksom lei av og høre det hele tiden,blir liksom får mye. når h an da ikke sier det i et sett,så er det veldig koselig og høre når man først hører det:)

Skrevet

Nei, vi sier ikke "jeg elsker deg"... Synes det høres så teit ut... mulig det er fordi vi kommer fra nord-norge, ligger ikke helt for vårt "språk" å si slikt uten at det høres latterlig ut. Så her går det i "Æ e gla i dæ"... det sier vi ofte... "Æ ælska dæ" høres ut som det kommer fra en dårlig film.. .hehe..

Skal sies at vi er godt gift og hele pakka, det kommer bare ikke naturlig for oss å bruke akkurat di ordene.

Skrevet

ja hver dag, mange ganger om dagen.... deilig å høre. sier det like ofte selv da..

Skrevet

Vi er da også fra NordNorge..

men sier det flere ganger i uka :)

Skrevet

Ja, vi bruker det mye, hver eneste dag. Har alltid gjort det på en måte. Kom veldig naturlig da vi ble sammen, og har bare fortsatt med å bruke de ordene mye. Men aldri bare "rett ut i lufta". Man må legge litt tyngde bak det, og mene det når man sier det, syns nå jeg.

Skrevet

Nei, han har bare sagt det en gang og det var også den eneste gangen jeg sa det, rett etter fødselen av vårt første barn. men vi sier ofte "er glad i deg", det ligger mer for oss. Og vi er ikke nordlendinger heller..:)

Skrevet

Vi sier det til hverandre ofte, og det er koselig hver gang :) Sier andre ting også, glad i deg, liker deg osv... Blir aldri lei av det :) Han er verdens beste, og det varmer meg hver gang han sier at han elsker meg.

Skrevet

vi sier gla i deg,elsker deg. å han bruker å si love you babe:) da sier jeg love you too:)

men vi sier natta vennen, elsker deg,sov godt hver kveld. å så får jeg en nuss:)

men han sier d mest på engelsk:) jeg synst d høres så rart ut på norsk:)

Skrevet

Han har aldri sagt det. Sjølv ikkje når eg seier det til han, eller når eg seier at eg saknar det. Etter kvart har eg innfunne meg med det. Hjalp at han fridde :) Eg veit han elskar meg.

Skrevet

helt enig i at det høres teit ut på norsk... uansett om man er fra nord-norge eller ikke :) hehe.. Jeg elsker deg ligger ikke for oss nordmenn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...