Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 mannen min sier det aldri...bare love you, baby, glad i deg osv. men han skriver det alltid på kort feks til bursdag, jul , valentine... har sagt mange ganger at jeg savner det. når jeg spør han, sier han at han selvsagt elsker meg... er veldi dårlig til å si det selv etter ting vi har vært igjennom som har såret meg.
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Min erfaring er at mange menn har vanskelig for å uttrykke følelser, og spesielt dette med å si "jeg elsker deg". Han jeg er forlovet med sier det heldigvis, ikke så ofte som i begynnelsen :-) men sist i går sa han det da han kom hjem med 7 røde og 7 hvite roser til meg. Han jeg var samboer med før sa det aldri, ikke jeg heller... men vi sa jo at vi var glad i hverandre og skrev det på kort o.l som du også skriver. Han jeg er sammen med nå er faktisk den FØRSTE jeg sier det til, og jeg er ingen ungdom heller :-) Får håpe at mannen din skjønner at du har behov for å høre de ordene selv om han har vanskeligheter med å uttrykke de verbalt. Vi alle har behov for å få en bekreftelse fra den vi elsker, tror det er et grunnleggende behov som gjør oss trygge.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Ikke så ofte faktisk. Han er flink til å si 'Elsk' men bare det.. Som din mann skriver han det gjerne i kortt ol. Men han sier aldri først, rett til meg: Jeg Elsker Deg. Det er liksom ikke samme trykket over 'Jeg elsker deg også..' eller 'Såklart elsker jeg deg'... Må si jeg kjenner meg igjen.
Chezka Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Mannen min sier det flere ganger per dag faktisk! Han er utrolig flink til å både snakke om og å vise følelser. Mye flinkere enn meg. Men siden han sier det så ofte, så er det sjelden jeg får anledning å si det først. Jeg er såpass gammel at jeg har "kysset mange frosker", og har vært i forhold hvor det ikke har vært brukt disse ordene. Er nok en del menn som ikke føler det naturlig å si "jeg elsker deg", og en del har også trøbbel med alt dette følelsessnakket. Et forhold kan være like godt og sterkt selv om man ikke sier direkte at man elsker hverandre. Men så klart er det utrolig deilig å få bekreftet følelsene gjennom disse ordene. For meg er det blitt slik at jeg har det bedre i dette ekteskapet enn jeg har hatt i tidligere forhold, og noe av grunnen er at mannen min er så åpen og kjærlig. Så for meg er disse ordene viktig har jeg oppdaget.
bambi&bamse Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Hmm.. Mannen min sier jeg elsker dig opptil minst 10 ganger pr dag *ler* noen ganger kan det bli for mye hehe men det er jo koselig å da
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 Ja. Det sier han. Og det er jeg så glad for, for ikke alle tidligere kjærester gjorde det. Han sier det akkurat passe ofte også. Ikke hver dag (hadde blitt litt mye av det gode), men en gang imellom, slik at det føles som om det virkelig betyr noe. Likevel må man respektere at det ikke er lett å si for alle. Spørsmålet blir da om han sier det uten ord. Viser han det på annen måte? Det kan jo være like mye verdt. F.eks. har foreldrene mine aldri sagt til meg med ord at de er glad i meg. Men de har vist det med handling og oppførsel gang på gang, dag etter dag at vi barna betyr alt for dem, så jeg er uansett ikke i tvil om hvor mye de elsker oss.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 ja, jeg hører det opptil flere ganger om dagen, passer også på å være flink til å si det tilbake. Alle liker å høre disse ordene, men i en stresset hverdag glemmer man hverandre litt innimellom.. Derfor sier samboeren min alltid "elsker deg, jenta mi!" før han drar eller legger på røret.. Hadde blitt veldig frustrert hadde jeg vært sammen med en mann som ikke kunne/ville uttrykke disse ordene..
<3odin<308.06.07 Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 han sier det minimum et par ganger om dagen:) dette er jeg utrolig glad for. men selv om han ikke sier det betyr ikke at han ikke gjør det. hvis han er flink til å utrykke det på andre måter.
*crap women* Skrevet 6. april 2008 #9 Skrevet 6. april 2008 Han sa det masse før. Men sjelden nå, eller aldrig, hvis jeg sier det først, mumler han det tilbake, men det bli langt i fra det samme
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #10 Skrevet 6. april 2008 Tipper vi sier det et par-tre ganger i måneden, jeg. Synes det er ok at det ikke "slites" ut. Vi sier ofte jeg er glad i deg eller kortformer av elsker deg og love you sånn som kjæresten din, jeg liker godt når det kommer sjelden = blir mer spesielt!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #11 Skrevet 6. april 2008 vi bruker ikke disse ordene så ofte. vi sier hver dag "glad i deg", "love you" osv, men "Jeg elsker deg" bruker vi sjeldnere. det blir liksom litt spesielt da! kjenner jeg blir hetl varm inni meg når han sier det til meg ennå)
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #12 Skrevet 6. april 2008 Ja flere ganger til dagen...jeg er ikke så opptatt av å høre det..liker bedre handlinger som viser det
Tomtetroll Skrevet 7. april 2008 #13 Skrevet 7. april 2008 Min mann sier det hver dag, flere ganger om dagen. Er så vant å høre det at det er en selvfølge. Men han tør aldri si det om det er noen i nærheten som han jobber med når vi prater på tlf. Og viser bare av og til følelser ute blandt folk, men hjemme er han verdens beste.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 7. april 2008 #14 Skrevet 7. april 2008 min sier det, og jeg sier det til ham;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå