Gå til innhold

tørke seg etter dobesøk, ehhh.... flaut.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har problemer med å rekke langt nok bak når jeg har gjort nummer 2. Er det noen som har noen gode tips? Eller er det bare jeg som sliter med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, jeg sliter også med dette.. Er et helt prosjekt å bli ren bak.. Ingen gode tips nei..

Skrevet

haha jeg også! det er sååå fælt! står å stresser å stresser. BL + stor mage gjør det rett å slett vanskelig. har ikke noen gode tips, bare sympati hehe

glad det snart er over!

Skrevet

jeg har større problemer med å rekke langt nok frem når jeg har tisset, men så tørker jeg fram fra og bakover da... Blir vel litt feil om en tørker "bakafra" og fram hygenisk sett... så mitt råd blir å forsøke å tørke framafra og bak =) da unngår du også magen ;)

Skrevet

istedfor og ta handen foran og ned under skrittet og bak..så prøv og nå bak ryggen deres og bak rompen.

Skrevet

Jeg har alltid tørket meg med hånden bak mot ryggen etter bæsjing.. Synes det er uhygenisk å blande musa inn i det. Tørker med hånda over magen etter tissing og med hånda bak ryggen etter avføring.

Skrevet

tar gjerne en dusj jeg:) om jeg ikke dusjer hele kroppen, dusjer jeg rompa:)

Skrevet

Vel for å unngå bakterieinfeksjoner i urinrør og vagina skal jenter helst unngå å tørke forfra når vi har gjort nr. 2!!! Så dere som gjør det bør skifte tørketeknikk. Hånda bak og tørk mot ryggen. Ellers har jeg ingen tips...

Skrevet

Man skal alltid tørke seg bakover selv når man har tisset pga bakterier.

Skrevet

Her var det mange anonyme gitt! :)

Ser at mange kommenterer dette med å tørke seg "forfra", og at det er uhygenisk... Jeg tar alltid hånden ned framme når jeg har tisset og tørker meg, men jeg tørker jo alltid bakover fordet! Når jeg har gjort nr.2 tørker jeg bakfra, dette fordi jeg kommer lettere til derfra...

Skrevet

selv om dere ikke rekker helt til, så kjøp dere/bruk våtservietter, det gir en ren følelse ihvertfall....

jeg også sliter med dette, men har kjøpt meg våtservietter og jeg prøver iherdig å tørke skikkelig, litt vanskelig men med våtservietter så hjelper det faktisk=)

PRØV DET!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...