Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag veier jeg 62 kg.

 

Jeg vil ned til 56 kg, da er jeg på normalhøyden min i forhold til høyde.

 

Trenet:

Idag har jeg gått en times lang tur.

 

Spist:

 

Frokost, 2 egg 4 knekkebrød, juice,

mellommåltid: sjokolade

Lunch: Risengrynsgrøt

Middag: Roastbiff, fløtegratinerte poteter

Mellommåltid: sjokolade

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

veier 74, vil ned til 64.. så litt mer en 6 kg, men slenger meg på her likevel:P

 

Trenet: gått en time

 

spist:

Frokost: 2 brødskiver med skinke, vann

Mellommåltid: ingen

Lunch:3 knekkebrød med ost

Middag: potetstappe:D

kvelds: en brødskive og et knekkebrød med ost

Skrevet

ha ha...ja ja..lu\ykke til til meg:-)

 

Idag har jeg spist fire brødskiver, to egg og en muffins. Har ikke spist middag enda! Seriøst, er det jeg som spiser mye altså? Er kjempeglad i mat jeg! Idag har jeg spist lite. Trenger mer mosjon da:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...