dione Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Idag veier jeg 62 kg. Jeg vil ned til 56 kg, da er jeg på normalhøyden min i forhold til høyde. Trenet: Idag har jeg gått en times lang tur. Spist: Frokost, 2 egg 4 knekkebrød, juice, mellommåltid: sjokolade Lunch: Risengrynsgrøt Middag: Roastbiff, fløtegratinerte poteter Mellommåltid: sjokolade
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 veier 74, vil ned til 64.. så litt mer en 6 kg, men slenger meg på her likevel:P Trenet: gått en time spist: Frokost: 2 brødskiver med skinke, vann Mellommåltid: ingen Lunch:3 knekkebrød med ost Middag: potetstappe:D kvelds: en brødskive og et knekkebrød med ost
dione Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2008 ha ha...ja ja..lu\ykke til til meg:-) Idag har jeg spist fire brødskiver, to egg og en muffins. Har ikke spist middag enda! Seriøst, er det jeg som spiser mye altså? Er kjempeglad i mat jeg! Idag har jeg spist lite. Trenger mer mosjon da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå