dritgrei hei hei! Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Jeg trodde jeg syns hun var pompøs jeg, men der tok jeg feil gitt... fy søren for ei dame! Jeg liker henne!!!!
Reveenka Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Hmmm - hvor ser du på henne nå? Ække du på NRK?
dritgrei hei hei! Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2008 hun var akkurat på NRK nå, hun sang en sang... "the wnner takes it all"..... hurra meg rundt!
Reveenka Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Det hørte jo jeg på også, men så ikke at det var henne. Registrerte bare at jeg syns ABBAs låt ble litt ødelagt... c",) Ellers syns jeg hun er ei flott dame, jeg også! Trodde en stund at du mente at Nadia var Lisa c",)!
dritgrei hei hei! Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2008 neeeeeeeeei... Naidia HASSSANAAOIIIIIIIIIIIIIII er toppen hun også, men jeg syns at Lisa Stokke plutselig gav den sangen et innhold jeg aldri har hørt før. Jeg ble skikkelig glad jeg :-)
Gummelillan Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 Enig med deg Dritgrei. Ble helt rørt av den versjonen av the winner takes it all, jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå