Gjest Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 JEg har med jevne mellomrom såkalte "busy feet" og sliter ekstra når jeg er gravid. Ryktene sier at man kan ta magnesium for å fikse. Kan man det? Også når man er tjukkabollatrillefeit som nå?!
lille je Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Hei! Jeg slet med det samme da jeg var gravid, og jeg fikk tips om å knytte ulltråd rundt anklene... Høres helt hinsides ut, men det funka for meg. Og jeg holdt på å bli gaaaal. verdt et forsøk kanskje?
Blue Lady Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Magnesuim fikser det! etter å ha tatt det i 2 dager forsvant det helt på meg når jeg var gravid, og jeg hadde very busy feet
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Men får jeg det på apoteket? Dagligvare? Er det kapsler/piller?
Blue Lady Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 Piller, ganske store sådan *urk* Kjøpte de på apoteket, men de har sikkert på helsekost også
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 Oki, da skal jeg anskaffe meg det. Husker mange søvnløse netter på slutten sist, hvor mannen ble holdt våken for å massere legger. (snille meg:p)
Septemberstjerna og Martine Skrevet 29. mars 2008 #8 Skrevet 29. mars 2008 Jeg henger meg også på ulltråd rundt anklene! Mamma har også urolige bein, og hun tar noe greier fra helsekosten. Vet ikke hva det heter, men det kan jeg finne ut av om du vil...
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #9 Skrevet 29. mars 2008 Det er "diagnosen" når man har sånn kribling i leggene. TORTUR er det ! Jatakk septemberstjerna, gjerne det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå