Gå til innhold

IKM i morgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg gått egentlig hele uka og følt på symptomer. Har vært småkvalm, veldig trett og sliten, humørsvingninger og skikkelig hekta på sex. Hihihi:) Jeg pleier vanligvis ikke å ha så veldig lyst på sex så ofte, men de to siste ukene har vi hatt veldig mye sengekos, klarer jo ikke å holde fingrene vekk fra han jeg:) Så må jeg nevne at jeg har vært en del svimmel også, det var en veldig stor plage i mine to forrige svangerskap, men når jeg begynte å kjenne det husker jeg ikke. Er jo så vanskelig å huske ting fra tidligere svangerskap. Glemmer utrolig fort. Testet meg på tirsdag denne uka og på fredag (fredagen med morgenurin) men begge negative. Jeg klarer selvfølgelig ikke å ha noen tester i huset, da må de brukes:p Så nå har jeg ikke noen test igjen til i morgen. Skal på apoteket å kjøpe meg en over helgen:) Er så spent, har ikke mistet håpet selv om jeg testet negativt på fredag:)

Noen flere med IKM i morgen? Hvilke symptomer har evt dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har IKM i morgen og testet positivt idag. Sender masse positive tanker og babystøv.

Dette var 2.pp så tvi tvi!!

Skrevet

Hei!

Får håpe TR ikke dukker opp da:o)

Krysser fingrene for deg! Venter ikke TR enda jeg da. Har akkurat hatt EL!

Klem fra

Skrevet

OI:) Gratulerer så mye med spire i magen:) Lykke til i svangerskapet! Håper jeg kommer like etter:) Har du testet tidligere denne uka eller var dette din første test denne pp?

Skrevet

ååååååå lykke til:-) Må selv vente til 5.april..... LENGE TIL:-(

Skrevet

Takk:) Hadde veldig på følelsen at jeg er gravid nå, tidligere denne uken, men nå synes jeg symptomene begynner å gi seg:( Men håpet er jo der:) Jeg bestilte med 20 billigstrimler nettopp, skal ikke teste før de kommer tenker jeg. Noen som har erfaring med disse? Er de til å stole på?

Skrevet

Jeg har også IKM i går eller i dag, men testet negativ med morgen urin i går (lørdag) og har hatt litt mensen murring. så jeg må vel bare innse at tante kommer i løpet av natten. blæ=(

Skrevet

jeg hadde ikm den 25-26 mars og har fortsatt ingen tante på besøk.

og jeg tester negativ. kjenner jeg er dritt lei nå...

Skrevet

Da skal jeg egentlig ha TR i dag, men ingen tegn til den ennå, pleier alltid å spotte 2-3 dager før, men her er det ingenting:) Jeg har veldig humørsvingninger da, enten tyder det på at TR snart kommer eller så kanskje jeg er gravid... Håper billigstrimlene kommer i posten i løpet av uken, hvis ikke må jeg vel på apoteket å kjøpe en CB:) Dette her er den mest spennende delen av måneden altså, om man er gravid eller ikke. Og så skuffa om TR kommer:( Men satser på at TR ikke kommer før om ca 9 måneder:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...