Gå til innhold

Sukker er en festlig greie! Til nå..

Anbefalte innlegg

Skrevet

...har jeg fått toppmatch med 2 jeg kjenner ganske godt som også viste seg å være der inne, og 1 jeg tidligere har vært på en date med (møttes på fest) men aldri ønsker å se igjen.

Nå har jeg to stk jeg skravler med, og han ene ser av en eller annen grunn så kjent ut.... Han er visst fra min hjemby også, og det gir meg litt noia ;o. Hvem vet om vi har klint på fest i tenårene..grøss.

Har ellers sett en C-kjendis med profil der inne, som var mye i Se og Hør rundt år 2000. He he, nå er han tydeligvis klar for barn og noen å dele kulturen med ;).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, høres det fristende ut ;)? Dra rundt på en småttis i høye hæler og boa, og drikke sjampanje på vernissage sammen med kultur/utelivsfolket.. he he.

Skrevet

Haha, jeg dristet meg inn der (skal sies at profilen ble deaktivert etter halvannen time eller no fordi jeg pinglet ut men...) Og får da en 96%match med.................................... *trommevirvel* storebroren til eksen min....!!!!!!! veldig nøyd med at jeg ikke hadde rukket å legge ut no bilde og slik da ja...mohahaha

Skrevet

He he... komisk ;o)! Ja, det er jo det som er litt pinlig at en ofte får god match med gutter som er der inne som finnes i venneflokken fra før, fordi en ofte har samme verdier, holdninger osv.. ;o.

Har lagt ut bilde jeg da, så jeg synes det er like flaut hver gang jeg ser noen kjente. Men trøster meg med at de sikkert synes det er like flaut...

Skrevet

angående match.... synes det er litt tvilsom måte å måle det på. har du ønske om barn og liker stille og rolig hjemmekvelder så har u 85% med en gang....

ser ikke på match i det hele tatt jeg altså!

Skrevet

De måler jo alt du har svart på personlighetstesten mot andre, så det er jo over 50 spørsmål hvor en har avgitt svar på en skala fra 1- 10 det matches mot. Så da blir det jo en del variasjon likevel...

Jeg og en venninne som er ganske ulike som personer hadde ingen av de samme matchene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...