Contura Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Ja, nå er jo det ute reklame med den nye mineralsminken til L`Oreal. Noen som har prøvd den? Er den på høyde med I.D Bare Minerals eller Sheer Cover?
**Min nydelige Milla** Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Jeg har brukt den i flere mnd jeg, så er ikke så ny lenger... Det er mineral sminke det også, uten parfyme osv. Jeg liker den utrolig godt. Helt topp, får ikke mye urenheter lenger. Det er deilig.. Og den er syyykt drøy, hatt den siden hvertfall 2-3 mnd før jul og er masse igjen.. Er ikke så kjent med I.D, bare prøvd den av ei venninne, syns den var fin også. Men kan i alle fall skryte av Loreal sin.. Me like..
firemerkersmør Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Hvo kjøper dere ID sin? Nytt merke, eller er jeg bare ute?
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Man får det man betaler for vil nå jeg si da både loreal og isadora har jo nå kommet med mineralsminke, men det blir jo som å sammenlikne en av loreals vanlige foundations mot for eks en av este lauder sine. De funker, men id sin er MYE bedre. Jeg prøvde både isadora og loreal sin mens jeg ventet på pakke fra strawberrynet, merket at jeg ble veldig veldig tørr i ansiktet.
**Min nydelige Milla** Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 Hvor mye koster I.D sin egentlig?? Aldri fått sjekket opp det i hudpleiesalongen i byen...
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 395 for en boks mener jeg å huske, ca halvparten hos strawberrynet
**Min nydelige Milla** Skrevet 29. mars 2008 #7 Skrevet 29. mars 2008 Åja, det er såpass ja.. Men den er jo drøy da.. Min kjære mor har en boks liggende, så får stjele den ;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå