Gå til innhold

Nå har jeg rier..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt 4 stk i løpet av 30 min og svetter som en gris..tror jeg skal ta meg en tlf til føden snart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tvi,tvi..lykke til;-)

Skrevet

Lykke til! :)

 

 

Skrevet

Så spennende, lykke til: )

Skrevet

Var ikke meningen å være anonym..

Tusen takk:-)

Skrevet

så spennende:))

lykke til.. gjort noe spes i dag for å få det i gang??hehe

 

hvor mange uker er du nå?

 

Skrevet

Åh, heldiggris:) Kan du sende noen over til meg også?:) 3 dager over termin her...

Skrevet

Er 35 + 4..Nei har ikke gjort noe spesielt..har gått med murring siden mandag.

Skrevet

Det var jo ganske tidlig. Har du snakket med føden?

Skrevet

Har to fortidlig fødsler bak meg så det kommer ikke uventet,men har gått lengere enn med de andre.Snakket med føden og de sa at jeg måtte ringe når riene kommer regelmessig. Tok meg en dusj for å se om de dabbet av..så nå sitter jeg å venter.

Skrevet

Så spennende! Deilig å vite at man snart er ved veis ende: )

Skrevet

Ja..bare riene ikke gir seg sån som de har gjort hele uka..

Skrevet

Åssen går det med riene, er de der fortsatt?

Skrevet

ja de kommer i rykk og napp..så får se om de tar seg opp i løpe av natta.

Skrevet

spennende :) hold oss oppdatert da=)

Skrevet

Riene kommer enda uregelmessig..så dette kan ta sin tid :(

Skrevet

Har det skjedd noe mer, eller dabbet det av?

 

Har ikke sett nicket ditt her inne idag, kanskje du er på føden nå? : )

Skrevet

Nei her har det dabbet av :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...