Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Har hatt 4 stk i løpet av 30 min og svetter som en gris..tror jeg skal ta meg en tlf til føden snart.
leo-83*Har født* Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 Var ikke meningen å være anonym.. Tusen takk:-)
hormonkula<.m nr 3 på vei Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 så spennende:)) lykke til.. gjort noe spes i dag for å få det i gang??hehe hvor mange uker er du nå?
Trebarnsmamma30 Skrevet 29. mars 2008 #7 Skrevet 29. mars 2008 Åh, heldiggris:) Kan du sende noen over til meg også? 3 dager over termin her...
leo-83*Har født* Skrevet 29. mars 2008 #8 Skrevet 29. mars 2008 Er 35 + 4..Nei har ikke gjort noe spesielt..har gått med murring siden mandag.
Supermamm Skrevet 29. mars 2008 #9 Skrevet 29. mars 2008 Det var jo ganske tidlig. Har du snakket med føden?
leo-83*Har født* Skrevet 29. mars 2008 #10 Skrevet 29. mars 2008 Har to fortidlig fødsler bak meg så det kommer ikke uventet,men har gått lengere enn med de andre.Snakket med føden og de sa at jeg måtte ringe når riene kommer regelmessig. Tok meg en dusj for å se om de dabbet av..så nå sitter jeg å venter.
Supermamm Skrevet 29. mars 2008 #11 Skrevet 29. mars 2008 Så spennende! Deilig å vite at man snart er ved veis ende: )
leo-83*Har født* Skrevet 29. mars 2008 #12 Skrevet 29. mars 2008 Ja..bare riene ikke gir seg sån som de har gjort hele uka..
Supermamm Skrevet 29. mars 2008 #13 Skrevet 29. mars 2008 Åssen går det med riene, er de der fortsatt?
leo-83*Har født* Skrevet 29. mars 2008 #14 Skrevet 29. mars 2008 ja de kommer i rykk og napp..så får se om de tar seg opp i løpe av natta.
leo-83*Har født* Skrevet 30. mars 2008 #16 Skrevet 30. mars 2008 Riene kommer enda uregelmessig..så dette kan ta sin tid
Supermamm Skrevet 30. mars 2008 #17 Skrevet 30. mars 2008 Har det skjedd noe mer, eller dabbet det av? Har ikke sett nicket ditt her inne idag, kanskje du er på føden nå? : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå