Gå til innhold

Mange venner har dere som dere vet hadde stilt opp uansett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og ikke noe jug nå, for og virke så jævla populær?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke mange, noen få. Kan telle de på en hånd ja.

Men de som ikke stiller opp uansett hva det måtte være er ikke venner!

Skrevet

Da har ikke jeg mange venner heller:-(

Skrevet

Bedre med en ekte venn enn 10 falske, er det ikke det de sier?

Skrevet

jeg har 3 kjempe gode venninner som ville stilt opp for meg uansett, ellers har jeg mange andre venninner som jeg prater vanlig med, men er ikke totalt fortrolig med dem. Også har jeg selvfølgeli en haug med familie som er helt fantastisk:)

Skrevet

trodde jeg hadde flere gode venner jeg hvertfall 2 bestevenniner, da jeg mistet sent i svangerskapet men viste seg at jeg ikke hadde noen "venner" Gravid på nytt nå, og kan ikke si jeg deler det med så mange "venner"

Skrevet

Her var det slik at jeg hadde mange venner når jeg fortalte at jeg var gravid, men dabbet sakte men sikkert av etterhvert som jeg ikke ble med på all festingen og slikt.. Nå er det ikke mange igjen gitt, og jeg mener at de som er vennene mine med stor V bør vise like stor intresse for barna mine som de gjør med meg, siden de er så stor del av meg nå..

Vil ikke ha venner som ikke klarer barna mine!

Skrevet

4 stk bestevenner som jeg VET 100% ville stilt opp! Resten er bare venner :)

Skrevet

Alle de "gamle" før graviditetsvennene mine var kjempepositive i begynnelsen, helt til de skjønte at da er jeg ikke interessert i å drikke eller feste - og da var jeg ikke så moro lengre. Så nå er det ikke så mange igjen som bryr seg dessverre:(

Skrevet

tror faen ikke jeg har en eneste venn som alltid ville vært der.

folk er som regel for opptatt av seg selv her.

men nå skal jeg snart flytte, så da kanskje jeg finner noen som er verdt tiden min..

.-.

Skrevet

Jeg har to veldig gode venninner i umiddelbar nærhet som nok hadde stilt opp med engang. I tillegg har jeg 3 venninner som nok hadde satt seg på første fly hvis det skulle være nødvendig :-). Synd de bor så langt unna, men de er der for meg alikevel.

Jeg var i en situasjon engang hvor jeg akutt måtte komme meg bort og den ene venninnen min var for øyeblikket i england, men det tok under en dag før hun var på dørenmin og hjalp meg. Slapp alt hun hadde i henda og kom. Det er uersattelig og jeg er evig takknemmelig! En trygghet å vite at man har sånne mennesker i livet sitt -selvom de ikke er i huset ved siden av :-).

Nå er jeg gudskjelov i en omgangskrets hvor det å bli gravid og få barn er hverdags, så jeg føler ikke at jeg har "mistet" noen av den grunn.

Det er så forferdelig trist og dårlig gjort når det skjer! Det kommer nok til å bite de i rompa den dagen de selv blir gravide, skal dere se, hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...