Gå til innhold

Pirates of the caribbean!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns kaptein Jack Sparrow er så kul, jeg! Men han får bare være med til "Hjartet på rette staden" begynner, altså!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg syns det er skimmelt, så jeg ser på de flinke ungdommene på nrk i stedetfor... enda jeg syns klassisk musikk er fruktansvärt kjedelig!

ha ha ha ha ha

Skrevet

Jeg er ikke noe glad i skumle ting på tv jeg heller - men denne har jeg sett ot ganger før, og ledd av sammen med revegubben, så da tør jeg en liten stund når jeg vet at jeg kan svitsje over til Aidensfield etterpå og roe nervene med den engelske landsbygda!

Men jeg må jo si det, at til å være en liten landsby på den engelske landsbygda på 60-tallet, så har de fruktansvärt mycket kriminalitet der...

Skrevet

God kveld norge er på her...synes egentlig lørdagstv er kjedelig underholdning...om det ikke sendes en bra film da :)

Skrevet

enig..... hahaha og at de ikke er reddere enn de er det skjønner ikke jeg for det skjer jo noe hver lørdag ;-)

.... og slikkk har dæ vøri i æille år....

Skrevet

jeg tar opp god kveld norge så jeg har noe meningsløst å se på når aidensfield er feridg for jeg skal jo være våken i noen timer til.... :-))) uff så dum jeg føler meg når jeg er så reddhare

Skrevet

Ikke sant - mord og vold og skyteepisode for ikke å snakke om alle innbruddene og svindlerne!

Nå er jeg tilbake på nrk jeg også - klassisk er litt kjedelig, men de er jo veldig, veldig flinke da!

Skrevet

også så unge de er, og så målbevisste.... nå skjønner jeg hvorfor jeg aldri ble musiker selvom det egentlig er drømmen..... det ligger hard jobbing bak..... ha ha ha ha og det ligger ikke for meg :-)))

Skrevet

Hvor lenge skal du sitte oppe, da? Og jeg har ikke fått helt med meg hvorfor du er redd, forresten - er det det at du ikke liker å være alene i huset?

Skrevet

jeg er rett og slett ikke spes glad i å være alene på kveldstid. Jeg kan ikke fordra det rett og slett .... men det må man jo i grunnen bare øve seg på :-)

Skrevet

han sa han skulle være hjemme til ett så da håper jeg at det stemmer. :-)

Skrevet

Jeg lar av og til en av revungene få lov til å ligge i sengen vår jeg, når gubben er borte - blir lissom litt koseligere da c",)

Og så får du jo litt mer søvn også, hvis du slipper å sitte oppe til midt på natten!

Skrevet

Ikke noe moro å være redd for å være alene på kveldstid...

Jeg kan sitte oppe sammen med deg :)

Fikk sove lenge idag,og er skikkelig B menneske så det går greit!

Må bare avgårde i 24 tiden og hente datteren som er på guttebesøk ;)

Skrevet

det er sant, men i dag så kjenner jeg at jeg nok blir sittende....

:-)

Skrevet

ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå snille fine plutseliten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...