cherry coke Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Altså, uten selskap? Har flere veninner som tar seg ett og tre glass vinn etter barna er i seng. Plitt alene. De nyter det. Men jeg får det ikke til, føler at det blir helt feil. Dere?
Lille Vitamin har 3 minier Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Joda klarer det ja. Men ikke snakk om drita da. Men det er det aldri om det så er i selskap )
~sjiraff~ Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Det er ekstremt sjeldent... tror sist var da jeg trodde jeg hadde lite melk med snuppa og drakk et glass rødvin for å øke produksjonen.. Det er vel om trent tre år siden i disse dager...
Mille** Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 Nei, det er vel heller uhyre sjeldent at det skjer....
Farfisa Skrevet 29. mars 2008 #8 Skrevet 29. mars 2008 Tror jeg har gjort det en gang. Kjæresten var invitert på guttefest uten meg, så jeg satt hjemme alene og drakk øl og prøvde å lære meg å spille gitar. Det var egentlig ganske morsomt, så kanskje jeg burde gjøre det mer. Blir vel lenge til nå uansett...er jo gravid og drikker ingenting nå.
to jenter og ett gull i magen Skrevet 29. mars 2008 #10 Skrevet 29. mars 2008 sjelden:) men akkurat nå gjør jeg det. tatt meg et glass amarula:)
blåbæret Skrevet 29. mars 2008 #11 Skrevet 29. mars 2008 Det har jeg aldri gjort. Men jeg kan fint ta meg et glass eller to med selskap selvom barna er hjemme!
hit og dit Skrevet 29. mars 2008 #12 Skrevet 29. mars 2008 Det har skjedd ja. Kvifor er det feil? Rødvin er godt, både aleine og til selskap. Ein gang hadde eg klart å drikke meg brisen på rødvin heime i sofaen. Det var tidlig fredag ettermiddag og eg kosa meg med rødvin og TV etter ei lang veke. Sambo syntes eg var litt rar da, men eg kosa meg veldig (på denne tida hadde eg kun ansvar for fem marsvin og ingen mallo). Trur faktisk eg skal åpne meg ei flaske no eg. Teller bikkja som selskap? ;-)
cherry coke Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 29. mars 2008 For meg føles det feil=) Synes det er helt ok at andre gjør det. Bikkja teller ikke!=)
Spirevipp med go`gutten Skrevet 29. mars 2008 #15 Skrevet 29. mars 2008 Aldri, frister liksom ikke. Jeg drikker minimalt ellers også, er vel nesten på grensen til avholds.. hihi
Sabina og gjengen Skrevet 29. mars 2008 #16 Skrevet 29. mars 2008 Før jeg ble gravid kunne jeg gjerne ta en øl eller et glass vin til en god film på kvelden. Jeg bor alene og har så og si aldri besøk og er nesten aldri ute på byen. Jeg ser ikek problemet med å ta en øl om kvelden alene. Jeg tar aldri mer enn en øl eller et glass vin når jeg har gutten min hjemme. Og han er jo omtrent alltid her:) Jeg drikker omtrent kun vann, sjelden gang brus, så jeg tar den ølen som kos istedenfor å drikke brus/saft, spise snop. Så lenge jeg tar en øl så blir det med en, hadde jeg drukket brus eller spist snop ville jeg spist ALT jeg hadde, har et enormt søtsug :/ Men det skal da også sies at siste 4del av ølen pleier å bli tam:p *treig jeg*
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #17 Skrevet 29. mars 2008 Aldri, ikke fordi jeg syns d er feil, men fordi jeg ikke liker alkohol noe særlig. Brus og snop er MYE bedre:)
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #18 Skrevet 29. mars 2008 Ja, det har jeg da gjort. Og savner det egentlig litt. Ikke det å drikke aleine, men å ha muligheten;) Hehe... Men sist jeg gjorde det endte det med to flasker aleine, og en drink, og fryyyketlig vondt i hodet dagen etterpå... Teller DiB forøvrig som selskap?!
hit og dit Skrevet 29. mars 2008 #19 Skrevet 29. mars 2008 No sitter eg her og drikker rødvin aleine på grunn av deg Du satte meg på tanken, og no har eg åpna sambo sin dyre vin. :-P Bikkja ligger i armkroken og snorker...men han er dårlig selskap så greit: han teller ikkje =)
hit og dit Skrevet 29. mars 2008 #21 Skrevet 29. mars 2008 Teller ikkje bikkja så teller ikkje DiB :-P
cherry coke Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #22 Skrevet 29. mars 2008 Rødvin er nammenam=) Kos deg du!
Sånn kan det gå Skrevet 29. mars 2008 #23 Skrevet 29. mars 2008 Gjør jeg støtt og stadig. Jeg for min del drikker aldri alkoholholdige drikker av annen grunn enn at det smaker godt og de smaker da like godt om jeg er alene eller sammen med andre... Sitter forresten her med 3 av ungene og ser film akkurat nå jeg og drikker cider samtidig. ;-)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 29. mars 2008 #24 Skrevet 29. mars 2008 Var alene igår, for første gang siden jeg var 17år. (Deilig..!!!) Og kosa meg med to øl, god mat ++ =)
twilla Skrevet 29. mars 2008 #25 Skrevet 29. mars 2008 (sjiraff,) øker rødvin melekeporduksjonen?? eneste jeg har hørt tidligere i den forbindelse er nemlig at alkohol gjør det motsatte..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå