Gå til innhold

uff, nå må dere hjelpe.... ang tenner........

Anbefalte innlegg

Skrevet

vår kjære lille sønn er 9 mnd men har ikke fått tenner ennå.... men i kveld hyler han som en gris, sånn plutselig......... trur det må være tenner...... han har hatt dårlig matlyst i dag åsså, men inegen feber el sånn... for det meste vært veldig grei bare ikke når han skal sove... what to doo? noen gode råd????????????? føler meg fæl som ga han paracet....... men nå sover han rolig... er ikke den som benytter det med det første, men han hadde holdt det gående i flere timer......... uff....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får kjøpt et reseptfritt middel på apotekt som smøres på gomma.Skal hjelpe med og lindre kløe og plage.

Skrevet

Det høres jo nesten ut som om du har dopet gutten ned, det er jo bare paracet! ta det med ro. Jeg har gode erfaringer med Dentinox , oppløsning til tannkjøtt, det kan du kjøpe reseptfritt på apotek. Smører du litt på gommene og så lindrer det plager. Hjelper hvert fall jenta mi. Vær bare forsiktig og ikke bruk for mye, for da kan det "bedøve " litt for mye og svekke svelgerefleksen, det har en opplevd her på DIB og fortalte om.

Skrevet

Det skal være helt greit å gi en paracet når tennene melder sin ankomst:o)

Skrevet

takk for svar...... :) får ta en tur til apoteket på mandag da..:)

Skrevet

hehe, skulle skrive mer enn det!!

min prins på snart 9 mnd fikk også netopp sine 2 første tenner nede, og det begynte også veeldig plutselig med ubehag og han var veldig urolig.Ikke noe feber, men jeg ga han en paracet så han kunne få sove i ro, og han fikk hvertfall en god natts søvn..Det varte ikke lenge, så du kan nok ta det helt med ro!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...