Gå til innhold

Fødestøv.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil føde nå,og vett det er mange som meg.Så jeg ønsker herved for meg selv og alle andre med fødetrang,hehe,at det drysser maaaaaasse fødestøv over oss ikveld.Lykke til oss alle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja takk... trenger det! Seven days left or Not..

Skrevet

Hehe, ser at vi har termin på likt, 05.04.08..helt enig med dere, det er bare å komme ut NÅÅÅÅÅ!!!! Er skikkelig lei og sitter med mine vanlige maserier her som jeg håper tar seg opp veldig snart....

Skrevet

Jeg trenger også litt fødestøv nå! 3 dager over termin her og merker ingenting til noe fødsel på gang:( Maserier har jeg hatt i ukevis uansett, uten at det har hjulpet på..

 

Kan ikke fødselen bare starte i natt..?? Da er jeg 4 dager over.

Skrevet

Begynner å bli redd for å bli gående til langt uti april!! Hadde termin 26.mars..

Skrevet

Den kommer når den vil komme... Men fy f... så lang dagene blir. Bare venter..og tenker.

Selvom dette er en tid man aldri får igjen så greier ihvertfall ikke jeg å nyte den..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...