Bolla med lille nurket. Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Jeg vil føde nå,og vett det er mange som meg.Så jeg ønsker herved for meg selv og alle andre med fødetrang,hehe,at det drysser maaaaaasse fødestøv over oss ikveld.Lykke til oss alle.
ingrid_83 Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Ja takk... trenger det! Seven days left or Not..
Linn-pinn05.04.08*fødeklar* Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Hehe, ser at vi har termin på likt, 05.04.08..helt enig med dere, det er bare å komme ut NÅÅÅÅÅ!!!! Er skikkelig lei og sitter med mine vanlige maserier her som jeg håper tar seg opp veldig snart....
Trebarnsmamma30 Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Jeg trenger også litt fødestøv nå! 3 dager over termin her og merker ingenting til noe fødsel på gang:( Maserier har jeg hatt i ukevis uansett, uten at det har hjulpet på.. Kan ikke fødselen bare starte i natt..?? Da er jeg 4 dager over.
Trebarnsmamma30 Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 Begynner å bli redd for å bli gående til langt uti april!! Hadde termin 26.mars..
ingrid_83 Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 Den kommer når den vil komme... Men fy f... så lang dagene blir. Bare venter..og tenker. Selvom dette er en tid man aldri får igjen så greier ihvertfall ikke jeg å nyte den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå