Blue Lady Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Handler stor sett aldri disse varene til full pris: *Kjøttdeig *Ost *Sauser og supper *Frossenfisk *Dopapir *Påske og julemarsipan
Mille** Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Sjekker aldri prisen på dagligvarene faktisk......Burde vel kanskje fulgt mer med, men her går all reklame i søpla, får ikke med meg tilbudene.
mayaya Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Jeg aner ikke hva noen av de varene der koster, jeg...... *blond kanskje*
~sjiraff~ Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Det er vel heller ekstremt sjeldent at jeg handler på tilbud.. skal bli flinkere da... Har forøvrig aldri sett sauser, supper og dopapir på tilbud?!?!?!
Farfisa Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 Ser aldri på prisen. Synes vi klarer oss rimelig greit, og hater å lese reklame.
Blue Lady Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. mars 2008 Obs har ofte dette på tilbud. har en tendes til å handle mye på tilbud vi..
firemerkersmør Skrevet 29. mars 2008 #7 Skrevet 29. mars 2008 INGEN!!!!!!! Handler stort sett på rimi. Tror det er billigst i lange løp. Er jeg innom andre setder ogs er de har findus på 40% rasker jeg me meg noe, men er jo grenser på frysekapasitet også
Linnea82 Skrevet 29. mars 2008 #8 Skrevet 29. mars 2008 Jeg handler ofte på tilbud, ikke fordi vi har dårlig råd, men hvorfor betale full pris når du får samme varen til halv pris på en annen butikk..Og ja, jeg liker å lese tilbudsaviser:)
Arb.ledig husmor Skrevet 29. mars 2008 #9 Skrevet 29. mars 2008 Prøver så langt det lar seg gjøre å handle på tilbud, men ofte går vinninga opp i spinninga, da vi må kjøre en halvtime hver vei for å komme til obs... Kjøper heller noen ganger "billigvarer" på rema og kiwi som ligger nærmest, eller drar innom Eurospar når eg ser det er noen gode tilbud der....
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. mars 2008 #10 Skrevet 29. mars 2008 Vi bor på landet og våres lønnskonto hadde vært rimelig skrapa om vi skulle handle alt her oppe. De vet å prise seg her på butikken. Jeg fyller (bokstavlig talt) bilen når jeg er i "byen" og vi har konstant full fryser. Jeg handler også som regel kjøttdeig, ost, kylling og kjøtt på tilbud. Kjøper lett 10-12 stk med norvegia viss det er på tilbud, 10-15 kjøttdeig. Og folk kikker bare rart på meg i butikken.. Venninnene mine lurer på om de ikke selger bleier her oppe når jeg kjøper 3-4 jumbopakk på rema he he =)
Tommage♀♂ Skrevet 29. mars 2008 #11 Skrevet 29. mars 2008 Er ikke så ofte jeg handler på tilbud, men liker faste, lave priser=) 750 gram Gilde kjøttdeig på Kiwi til 39,90, kjøper ALDRI andre plasser når jeg vet at den er billigst på kiwi. First Price kyllingfilet og laskefilet er kjempegrei og mye billigere enn kjente merker. First Price gulost blir også brukt her i huset, 49,90 for 1/2 kg. Supper og sauser kjøper jeg ikke
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #13 Skrevet 29. mars 2008 Nykvernet kjøttdeig Ost, bortsett frå skivet brun- og kvitost Frossen og fersk fisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå