Gå til innhold

Hvilke dagligvarer handler dere sjeldent til full pris?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Handler stor sett aldri disse varene til full pris:

 

*Kjøttdeig

*Ost

*Sauser og supper

*Frossenfisk

*Dopapir

*Påske og julemarsipan

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekker aldri prisen på dagligvarene faktisk......Burde vel kanskje fulgt mer med, men her går all reklame i søpla, får ikke med meg tilbudene.

Skrevet

Jeg aner ikke hva noen av de varene der koster, jeg...... *blond kanskje*

Skrevet

Det er vel heller ekstremt sjeldent at jeg handler på tilbud.. skal bli flinkere da...

 

Har forøvrig aldri sett sauser, supper og dopapir på tilbud?!?!?!

Skrevet

Ser aldri på prisen. Synes vi klarer oss rimelig greit, og hater å lese reklame.

Skrevet

Obs har ofte dette på tilbud.

 

har en tendes til å handle mye på tilbud vi..

Skrevet

INGEN!!!!!!! Handler stort sett på rimi. Tror det er billigst i lange løp. Er jeg innom andre setder ogs er de har findus på 40% rasker jeg me meg noe, men er jo grenser på frysekapasitet også

Skrevet

Jeg handler ofte på tilbud, ikke fordi vi har dårlig råd, men hvorfor betale full pris når du får samme varen til halv pris på en annen butikk..Og ja, jeg liker å lese tilbudsaviser:)

Skrevet

Prøver så langt det lar seg gjøre å handle på tilbud, men ofte går vinninga opp i spinninga, da vi må kjøre en halvtime hver vei for å komme til obs... Kjøper heller noen ganger "billigvarer" på rema og kiwi som ligger nærmest, eller drar innom Eurospar når eg ser det er noen gode tilbud der....

Skrevet

Vi bor på landet og våres lønnskonto hadde vært rimelig skrapa om vi skulle handle alt her oppe. De vet å prise seg her på butikken. Jeg fyller (bokstavlig talt) bilen når jeg er i "byen" og vi har konstant full fryser.

 

Jeg handler også som regel kjøttdeig, ost, kylling og kjøtt på tilbud. Kjøper lett 10-12 stk med norvegia viss det er på tilbud, 10-15 kjøttdeig. Og folk kikker bare rart på meg i butikken.. Venninnene mine lurer på om de ikke selger bleier her oppe når jeg kjøper 3-4 jumbopakk på rema he he =)

Skrevet

Er ikke så ofte jeg handler på tilbud, men liker faste, lave priser=)

750 gram Gilde kjøttdeig på Kiwi til 39,90, kjøper ALDRI andre plasser når jeg vet at den er billigst på kiwi.

First Price kyllingfilet og laskefilet er kjempegrei og mye billigere enn kjente merker.

First Price gulost blir også brukt her i huset, 49,90 for 1/2 kg.

 

Supper og sauser kjøper jeg ikke

Skrevet

Nykvernet kjøttdeig

Ost, bortsett frå skivet brun- og kvitost

Frossen og fersk fisk

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...