Gå til innhold

Er dere helt ærlige her inne eller

Anbefalte innlegg

Skrevet

pynter dere litt på sannheten avogtil?

Jeg tenker at det er mange flinke og "perfekte" mammaer her inne og lurer på om alt er oppriktig.

Jeg er alltid ærlig og gidder ikke svare noe annet. Take me as I am :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.

Lar heller være å svare om jeg ikke vil fremstå som perfekt i svaret:-p

Skrevet

Tja, jeg juger ikke.

Men opptil flere temaer velger jeg å la være å blande meg i for å si det sånn...

Skrevet

Ja, jeg er ærlig, men svarer ikke på alt da. ;o)

Skrevet

Jeg kan ikke lyve her i den virkelige verden, og har derfor for vane å ikke gjøre det noen steder=)

Skrevet

er alltid ærlig når jeg skriver innlegg eller svarer på en tråd.

Kjenner jo mange her i virkeligheten så de vet jeg ikke pynter på sannheten :-)

Skrevet

Enig...., holder heller munn enn å svare usant

Skrevet

Ja, er ærlig. Har ikke noe å skjule, og ingen her kjenner meg heller, så jeg føler ikke at jeg kan bli "avslørt" hvis jeg forteller noe ufordelaktig om meg selv.

Skrevet

Jeg lyver om alt. Altså lyver jeg nå også! Eller?!?!?!

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Ærlig på nett? Neppe.

Skrevet

Det gjelder forøvrig meg også, kjenner mange her irl...

Skrevet

Ja jeg er. Men i enkelte temaer der jeg vet det blir stordiskusjon om man sier sin mening holder jeg heller kjeft.

Skrevet

Ja, får ikke noe ut av å lyve :)

Men jeg unngår å svare på spm om jeg vet at svaret mitt hadde fått mange negative komentarer. Det er en grunn til at jeg tar de valgene jeg tar med tuppa, og om folk er uenige skal de få være det men jeg gidder ikke å diskutere det :)

Skrevet

Er nok ærlig når jeg skriver noe, men velger hva jeg skriver med omhu.

Skrevet

Jeg lyver om alt!! Jeg er f.eks ikke mor til Maja!! Bare tull med meg, hehe.

Skrevet

Helt ærlig.

Men, så driter jeg i om folk mener at jeg ikke er en "perfekt" mamma, fordi jeg prøver heller ikke å være det.

Jeg er en så god mamma som jeg kan være.

Jeg har støv i krokene, og smuler på kjøkkenbenken.

Noen dager er jeg sliten og irritabel, andre dager er jeg full av fart og har tålmodighet som bare det.

Mye gjør jeg nok "feil", men mye gjør jeg rett. Jeg gjør så godt jeg kan, uten at jeg gidder å slite livet av meg og stresse meg halvt ihjel for å være "perfekt". Og jeg sier det som det er.

Men, ungene mine har det godt!

Jeg er meg. Sånn er det.

Skrevet

jo.. altså.. eg eie ikke hjernekapasitet til å lyve.. man må jo drive å huske det man har sagt da, for ikke å drite seg fullstendig ut.. så da lar eg heller være å lyve..

samme her i virkelig livet, så klarer jeg ikke lyve.. for har problemer med å huske en løgn...

Skrevet

signerer Harenkløeitarmen.

Skrevet

Kommer ann på hva det gjelder. Er ærlig på hva jeg gjør ol, men overdriver gjerne for å få frem et poeng eller provosere litt i diskusjoner. Kan også endre litt på historier for å være sikker på at de det gjelder ikke skal bli kjent igjen eller av andre årsaker Jeg lyver aldri i forhold til faktaopplysninger. Svarer jeg feil på juridiske spørsmål ol er det forde jeg selv har misforstått noe..

Sikkert noen som vet hvem jeg er i virkeligheten her inne. Håper de forstår at noen historier kan være litt endret på.

Jeg regner bestandig med at folk vrir litt på sanheten når de skriver her inne. Det regner jeg med at gjelder de andre jeg har kjent igjen her inne også. Synes ikke det gjør noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...