Monajenten Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Fikk du bildet i dag?????? Med laaaangt hår??? :-D
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Ja! Herregud, glemte å svare jeg så det når vi satt å så på Ole Brum! Så utrolig fin du var med langt hår!!
Monajenten Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. mars 2008 Ååhåhh var det gøy på Ole Brumm?? Satt snuppa i ro?? :-D Adine var med mamma og pappa for et par uker siden her i Bergen, og hun var helt bergtatt, storkoste seg:-) Taaaaakk, er skikkelig rart:-p
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 Aaaah det var så fantastisk morro! Jævelig surt for lommeboka, men skikkelig skikkelig gøy altså Satt helt på første rad, så tigergutt å nasse nøff kom ned å hilste på tuppert osv, hun var helt i hundre hehe.. Satt ikke i ro hele tiden, men det gjorde ingenting bare sto foran stolen sin å danset og lo *smelt* Skjønner det kanskje er litt rart ja, men det var ordentlig fancy hehe du så skikkelig bra ut!
Monajenten Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. mars 2008 Tuuuuusen takk;-) Sååå moro for henne da, at de hilste på henne!! Adine også danset og koste seg, var visst gjennomvåt av svette etterpå:-) Men hørte det var horrible priser på tingene de solgte. Syns det er litt teit.
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #7 Skrevet 29. mars 2008 Ja jeg tror jeg har brukt 3000 bare på den lille utflukten i dag :-S billetter, litt småting på showet, noe å drikke og lunsj etterpå.. 2 små colabeger kom på 70 kr!!! Det er RAN hehe Skjønner jo at det lønner seg for dem at folk ikke kan ha med mat å drikke hjemmefra, vi var jo selvfølgelig tørste så vi måtte bare betale det det kostet!
Monajenten Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. mars 2008 Oiiii skitt:-O Da var det jammen bra dere koste dere ihvertfall, hehe;-)
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #9 Skrevet 29. mars 2008 Haha, ja hadde det vært dårlig så hadde jeg blitt suuuuuur
Monajenten Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 29. mars 2008 Hihi ;-) Har dere ikke snart toårsdag i hus, dere?? :-O
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #11 Skrevet 29. mars 2008 Jo :) til onsdag blir det vel *sukk* Har ikke helt gått opp for meg enda da, at hun virkelig har blitt SÅ stor :-S hvor i all verden har alle dagene blitt av liksom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå