Lille trille satt på hylle Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Vasker dere dynene og sengekantbesytteren også? Hva med lammeskinn, for dere som har det?
Bolla med lille nurket. Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Jeg vasker klærne og hånklær,sengetøy og sånt.Men vasker ikke dynen og kantebeskytteren.ikke lammeskinnet heller.Synes det ikke er nødvendig.Gjorde det ikke med 1.mann,så jeg orker ikke å gjøre det nå heller.De blir så stygge etterpå.Ungene blir ikke syke av dette,mener nå jeg da.
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Jeg vasket kun sengetøyet og de innerste klærna..strømpebukser og bodyer altså...det de har utenpå er d jo helt meningsløst å vaske..de får d jo ikke på huden likvell.men..
Lille trille satt på hylle Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. mars 2008 Får lufte det godt da. Er jo enda et par måneder igjen til termin=) Måtte spørre.=) Takk for svar, er jo helt grønn her.hehe
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 Jeg har vasket babydyna for den har nr 1 brukt. Men vasket ikke sprinkelbeskytteren og dynene når de var nye nei. Ikke lammeskinnet heller, det luftet jeg bare så ikke det skulle lukte så veldig sau av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå