MinaMamma Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Da jeg snakket med ei på reisebyrået i dag sa hun at bamseklubben til Star tour var veldig mye bedre enn Ving sin klubb. De solgte både Ving og Star Tour. Hadde egentlig tenkt til å bestille tur med Ving, men Star Tour har også et fint resort der. Noen med erfaringer?
MinaMamma Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 29. mars 2008 Ingen med erfaring fra en av disse?? :-)
Tipp topp Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Vi har bare vært på Sunwing resort og har vært veldig fornøyd. Forskjellen på Ving og StarTour slik jeg har forstått det er at Startour har mer en barnehage mens Ving har kortere aktiviteter. Jeg vet at på StarTour må man melde barna på barneklubben for hele uken når man bestiller ferien. På Ving har de miniland og lekeplass hvor barna leker sammen med foreldrene. Så er det forskjellige aktiviteter som foregår og noen er uten foreldre. Da melder man bare på barnet noen timer før og så varer det i ca 2 timer. Gå inn på Ving og Startour og les for de er organisert veldig forskjellig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå