Gjest Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Ringte min far fikk så vidt snakket litt sammen før det var en annen mann i røret som overtok da jeg spurte min pappa "har du det bra?"Nei,han hadde ikke det osv.. Han snakket om et sår som ikke ville gro (jeg er sykepleier da..).Sa slutt å tulle,kan jeg få snakke med pappa igjen?Men nei,så jeg spurte "er det du .....?" nei,sa mannen..Da la jeg på...Tenkte det var pappa som tullet,men totalt ulikt han...Da han ringt meg opp igjen spurte jeg hvem han gav røret til,ingen svarte han...Han hadde blitt brutt og hadde ikke hørt at jeg spurte om han hadde det bra eller noe..Snakket med farmor for han var der,og hun bekreftet pappas versjon. Skikkelig ekkelt,jeg vet at ikke pappa tuller..! Hva kan ha hendt??Ingen andre nr.på loggen,og jeg ble ikke brutt fra samtalen..
Zyan Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 det der har skjedd på mammas telefon mange ganger. Og ikke sjeldent er det noen nede i veien hun kjenner..ingen av de skjønner noe for de satt i hver sin telefon og snakket med noen andre.. Andre ganger hører vi andre snakke sammen, men den som egentlig er i andfe enden hører ikke alltid det samme.. veldig merkelig, men sikkert bare en kobling som er feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå