Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Jeg har lagt opp til treff på Gran 9 april kl 18:00. Meld dere på inne på BIM-treff :-)
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Jeg er med jeg vettu =) Men jeg får ikke til å melde meg på treffet via treff-sidene jeg.. =/ Men jeg er ihvertfall med =)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Jeg hadde glemt å lage en tråd der inne, men har skrevet det på der inne nå jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå